Powered By Blogger

onsdag 9 november 2011

Lite ditt o datt

Jobbigt med ljuset! Har inte hunnit tajma det idag heller...

Men jag tog lite bilder när jag var på ett mysigt kafé, japp kafé inte café så det så!
Kafé marmelad närmare bestämt som har en riktigt fräck retroinredning och väldigt gott kaffe :)

Mycket träfanér! Tom lampskärmen :)



Man kan välja att sitta i källaren med tegelväggar och vattenrör som det plaskade högljutt i!


Gokaffe :)


Var hos läkaren idag och fick reda på att jag hade brister på både det ena och det andra, bla för låg ämnesomsättning, så här ska det medicineras! Får se om det hjälper...
När jag ändå var där tog jag influensavaccin också!

Och så har jag sänkt priset på Rosanellan ännu mer!!
HÄR finns den.

Till sist en bild på Loui och en av hans obetalbara poser :)
Magvädring :))



Ha en fin kväll!

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Loui är så go! En sån go kise skulle man vilja krama!

    Hoppas du får lite mer energi nu och kan hämta kraft...
    Jag gillar träinredning, det är ju rediga grejor, så det cafét skulle jag gärna gå på.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Cool katt! Fin dagens och hoppas att du blir bättre med medicineringen! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas medecinerna hjälper! VAd mysigt det ser ut på caféet, tror inte jag har varit där, men namnet låter så bekant.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Asså...din kisse är så lik min Misse...:))))) kram och hoppas tossorna hittade hem till dig idag:))

    SvaraRadera
  5. Linngon - Han är så go men inte så förtjust i att kramas :) Jag får den stora äran att klia honom bakom örat ibland :) och så har han en otroligt häftig personlighet!
    Hoppas jag med! Kommer du hit ska jag ta dig till en ännu bättre fik :D eller båda :)) Kram

    Linda - Ja han är för skön :) Hoppas jag med! Kram

    Tigern - Ja nu hoppas jag att det det ska bli bättre! Jättemysigt ställe med olika vrår man kan sitta i :) Det ligger vid Mariaplan i Majorna. Kram

    Too di Boo - Haha de är så gosiga :) Tossorna kom inte igår så idag hittar de säkert hit :D Kram

    SvaraRadera