Powered By Blogger

måndag 7 november 2011

Måndagsmorgon

Det går troll i min mögelsanering! Inte själva saneringen, det flyter på bra nu, nästan för bra faktiskt... I morse vaknade jag av att målarna ringde på dörren. Yrvaket öppnade jag iklädd min urtvättade flanellpyjamas, min ( vid det här laget riktigt noppiga ) scarf scarf och sovfrillan de luxe! Hade lyckats stänga av väckningen och sussat vidare...
Har en känsla av att jag numer omnämns som det arga raset på andra våningen med alla katterna!


 Måndagsångesten blev väl inte bättre av att jag igår ninjade hem en scarf scarf i royal till ett svinpris!
Typiskt mig! Men får väl trösta mig med att känslan när jag ninjade hem den kl. 21.59 ( auktionen avslutades 22.00 ) får vara värt det :)

 Nu har målarna gått så jag kan äntligen slänga mig i duschen och tvätta bort sovfrillan!

Ha en fin dag!

Kram!


11 kommentarer:

  1. Haha, jag kan se dig framför mig och känner absolut igen mig både i känslan och situationen!!!!
    Och jag ninjade också igår och betalade mycket mer än vad jag bestämt mig för innan. Och just i stunden är man ju nästan rusig av upphetsning, men sen.... Nej, nu försöker jag att inte tänka alls på vad jag fick ge utan inriktar mig på att glädjas åt plagget istället!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena - Haha ja ta bort mig liksom :)) Visst är det ett rus! Vinnarskallen slår på så det bara visslar om det! Ska också njuta av mitt "kap" :) Har velat ha en scarf scarf i royal länge. Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi - jag låg ett par bud under dig och var på väg att grattismaila dig :)Njut av den!!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Neeej! Det visste inte jag! Satte bara klockan och gick in och lade ett bud! Sist jag var inne och kollade låg det fyra bud och jag kände inte igen någon av dem. Men jag ska njuta av den :) Säljaren har inte hört av sig än så jag blir lite orolig! Kram

    SvaraRadera
  5. Äsch inte gör det något! Jag ninjade också med hade ett lägre maxbud :) I bland går det bra - ibland inte. Hoppas hon hör av sig snart - det är ganska frustrerande när betalningsinfon inte finns med i vinnarmailat från Tradera tycker otåliga jag :o)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Rosen - Vad bra! Vill inte bud mot mina mollysystrar :) Jag har inte med den infon i mina vinnarmejl men hör alltid av mig samma dag eller morgonen efter. ska nog ändrar det iof. Lite bökigt att hålla på att skriva nya vinnarmejl hela tiden. Ska bara få tummen ur :)) Kram

    SvaraRadera
  7. Jobbigt att vakna av att det knackar på dörren men nu håller jag tummarna för att de blir färdiga!
    Grattis till fina scarfscarfen! Nästa gång är det väl min tur, hihi....

    Tusen kramar!
    L

    SvaraRadera
  8. Lingon - Ja jag blir så trött på mig själv! Hade satt klockan på ringning för jag visste att de skulle komma..men, men får väl bjuda på det :) Tack! Äntligen min! Håller tummarna för dig :) Budade du också på den förresten?
    Miljoner kramar tillbaka :))

    SvaraRadera
  9. Hatar när det ringer folk på dörren när man inte är helt "i 100". Ha ha - de tycker säkert bara du är söt :-)

    Grattis till scarfen!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Haha... Hemskt att vakna så där på morgonen och knappt veta var man är när det ringer på dörren. Och vackra Scarf carf.. Det enda som verkar sälja just nu ju.. Kram

    SvaraRadera
  11. Katinka - Ja fy vilken start på morgonen! Typisk att det är just en sådan jag ville ha :)) Kram

    SvaraRadera