Powered By Blogger

tisdag 22 november 2011

Dagens och ett nytt tingeltangel

Promenaden blev nästan inställd för min fotled började bråka med mig :/ så det blev mest spårvagnsåkning, skoprovning och inköp, lite promenad och spårvagn igen! Fick lite luft i alla fall och ett par snygga träningsskor till rabatterat pris :) Visar dem när ljuset kommer tillbaka.

Testade med ull idag fast det är varmt och det gick riktigt bra!

Fedden knit cardigan, Blenda short tunic och RAF. Här ser man inte de fina detaljerna på koftan men den är så fin.


Mitt nya tingeltangel! Lite julgranskänsla över det hela :) Tre halsband i ett :) Fredshjärta, fredsduva och fredsmärke. Kan behövas i dessa tider.




Gillar det trots att det är kitchigt värre :)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Fin kombo! Tråkigt med fotleden, hoppas det går över snart.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - Tack :) Det kommer och går i fot och ibland knäleden. Vet inte riktigt vad det beror på! Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh, men vad fint. Jag älskar den där fredsduvan! Så vacker! Kram

    SvaraRadera
  4. Katinka - Tack :) Jag blev lite kär i den :) Kram

    SvaraRadera
  5. Fint tingeltangel! Och fin dagens med:) Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Tack, det livar upp lite :) Kram

    SvaraRadera
  7. hoppas din fotled blir bättre snart! Gillar kombon!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Silverlining - Lite konstigt med foten. Det bara poppar upp helt plötslig och jag kan inte stödja på den, sen bara släpper det osv,konstigt! Tack :) Koftan är helt underbar! Kram

    SvaraRadera