Powered By Blogger

fredag 11 november 2011

En gofredag :)

Jag har fått en energikick! Vet inte om det är Levaxinet som redan börjat verka, antibiotikakuren som äntligen hjälpt eller kanske fullmånen! Oavsett så är det underbart att känna sig pigg!

Begav mig ut på en slumpmässig promenad i krokarna och hamnade inne i Haga! Så mysigt!

Hittade två böcker! Lite kriminalare i vintermörkret och en sportbh!
Jag tar det här med min träning på största allvar, speciellt förberedelserna inför den ;)

Edwardsson och Kepler och den inte så snygga b-h:n...
Men den satt bra!


En fika blev det också på myscaféet Kringlan där den här ljuvligheten intogs närmast andäktigt!


På hemvägen hämtade jag ut underbara gossjalen Scarf scarf i royal. Oh lala ännu en Mollydröm i uppfyllelse! Och den var värd varenda krona tycker både jag och Grizzly :)


Godkänd :-)
 Hihi ser ni apple äpplet vid Grizzlys öra :) En oväntad effekt :))


Nu väntar avfrostning av  kyl o frys! Kul :-0) (not)

Ha det gott!

Kramar!

11 kommentarer:

  1. Vad skönt att du har fått mer energi:)
    Jag vet inte vad du har för inställningar men hos dig går det inte att kommentera på jobbet, men jag tar det igen nu. Lotta lotta ser jättefin ut på och inte för liten. Scarf scarf ska jag förhoppningsvis lägga tassarna på någon gång. De få som finns på Tradera går dyrt, och det är tur något gör det.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du är piggare! :-) :-) :-) och scarf scarf är en dröm.
    Här är en till som tar träningsförberedelser på största allvar, kanske viktigare än själva träningen?

    Tusen kramar!!

    SvaraRadera
  3. Ja det är superhärligt! Hoppas det håller i sig :) Ja det är svinpriser på dem! Men jag kunde inte motstå den här gången :)) Det vet inte jag heller pinsamt nog.. Använder firefox I övrigt har jag inte gjort några medvetna inställningar... Har du något tips eller råd? Kramar och fin kväll till dig med!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Jaa :) Har nästan glömt hur det känns! Den är så ljuvlig och så är den i nyskick! Kul att förbereda :)) Och en sportbh behövdes, har ju lagt på mig en del och mycket har satt sig över bysten :/ Tusentals kramar tillbaka!!!

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du fått lite energi och blivit piggare. Hoppas du får en superhelg

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Vivvi - det är så skönt! Hoppas du får en toppen helg du med! Kramar

    SvaraRadera
  7. Å vad skönt - jag förstår precis! Det är så himla jobbigt att känna att kroppen varken vill eller orkar.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Skönt att du mår bättre! Ha en fin fredagskväll!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Rosen - Ja den orkeslösa känslan är hemsk! får hoppas den nya energin håller i sig ett tag! Stor kram till dig!

    Silverlining - Ja det är härligt så länge det nu varar, är lite luttrad! Men jag hoppas att det är en vändning som håller i sig! Kram

    SvaraRadera
  10. Skönt att det vänder:) Kram!

    SvaraRadera
  11. Linda - Ja hoppas hoppas att det är det som händer :) Kram

    SvaraRadera