Powered By Blogger

onsdag 16 november 2011

Fulmoppestassen

Nu börjar det bli för kallt för att vara ute och finåka så då åker fulstassen på! Åtminstone halva! Benen fick klara sig med benvärmare, närmare bestämt Odd Mollys Pigtail legwarmer. Har använt dem otroligt mycket denna höst då man kan dra upp dem ända upp på låret och det värmer gott! Har jeans under. Min underbara ullpolo från Lexington som nästan går ner till knäna och en polokrage som är hur lång som helst och sonens skidjacka. Voila! Fulmoppestassen är klar!


Gosiga pigtail legwarmers.


Mer än så här blir det inte härifrån idag, jag fungerar inte med sömnbrist, blir helt knockad! Hoppas verkligen jag får sova inatt för imorgon ska jag på ett viktigt möte.

Hoppas ni får en skön kväll!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Hoppas att du får sova ordentligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Du är ju söt och go ändå. :-D Fina benvärmare som fick mig att beställa ett par vita, hihi.
    Kramar och sov så gott!
    L

    SvaraRadera
  3. Linda . Tack! Det hoppas jag med! Ska köra med boktricket, funkar ibland iaf :) Kramar

    Lingon . Tack gulliga du :) Dom kommer du inte ångra en sekund! Stor kram o sussa gott du med!

    SvaraRadera
  4. Haha.. Härligt. Och Pigtailen gör ju hela outfiten fin ändå! Kram

    SvaraRadera
  5. Katinka - Ja Pigtailen är något alldeles extra :) Kram

    SvaraRadera