Powered By Blogger

tisdag 15 november 2011

Kul på hjul och dagens

Tog mig en liten promenix in till stan idag och fick syn på en kille som cyklade omkring på en sån där gammaldags cykel. Vips så var han förbi och jag hann bara tänka att jag skulle vilja plåta honom. Men så fick jag syn på honom igen och jag upp med mobilen som givetvis låste sig på något sätt! Jag var nu fast besluten att jag skulle fånga honom på bild så jag sprang efter honom och tog en suddig bild i farten och då stannade han och poserade för mig! Det var ju väldigt snällt men bilden blev suddig för det... Det visade sig att det var ett reklamjippo för en konstutställning.

Ja vad gör man inte för en "bra" bild :)

Gammalt möter nytt! Han pratar i mobilen samtidigt som han cyklar på den där ålderdomliga tingesten.


Cykeln blev ganska skarp i alla fall :))


Dagens idag: Tunika från Culture, fyndet från Freeport, merino cardigan och byxor mos mosh.


Och en fin budda runt halsen :)


Skjutit på städningen en dag till men imorgon då.... kanske, kanske....

Ha en mysig kväll!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Åhh, jag såg också de där killarna i kostym om det nu var samma. Var ute med hunden och gick förbi Storan och där var ett helt gäng. Undrade just vad det var. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja men det var säkert samma då! Detta var vid Nk ungefär. Denna hade nog kommit på villovägar då :) han var ensam :) Kram

    SvaraRadera
  3. Häftig cykel, och snygg dagens. Culture tunikan är verkligen ett plagg som passar till mycket.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja det såg livsfarligt ut att cykla på den! Gillar tunikan så mycket att jag har den i två färger :) Kram

    SvaraRadera
  5. Det ser ut som det är Federley som är ute och cyklar...lite suddigt dock? Khool cykel! =)

    SvaraRadera
  6. Karma - Vem vet det kanske det var ;) Stora solbrillor hade han ocksä :)) Kram

    SvaraRadera
  7. Ser helt livsfarligt ut!
    Och du är jättefin som alltid.
    kramar!

    SvaraRadera
  8. Lingon - Ja jag fattar inte hur ha lyckade cykla omkring med den! Tack :) vad du är gullig :) Kram kram

    SvaraRadera
  9. Bra gjort att lyckas cykla på den där saken överhuvudtaget! Kram

    SvaraRadera
  10. Linda - Ja verkligen! Var lite rädd en stund att han skulle ge mig cykeln när han hoppade av :-O Jag hade nog inte kunnat låta bli att prova och slagit ihjäl mig på kuppen! Kram

    SvaraRadera