Powered By Blogger

tisdag 29 november 2011

Lägesstatus

Vaknade klockan 11!!?? idag med världens träningvärk och huvudvärk! Och som alltid när jag sover så länge fastnar jag i en dröm och kan liksom inte vakna. Tre baljor kaffe och en värktablett senare är jag nu lite lätt darrig av koffeinöverdosen men pigg och huvudvärksfri :) Träningsvärken som ju är en rätt skön värk i sammanhanget ska jag ta i tu med genom att promenera och med ett tvätt och städrace. Och imorgon är det pååt igen!


Boven till den värsta träningsvärken var en maskin som faktiskt var lite pinsam. Man skulle sitta vilt skrevande med benen och pressa inåt och sedan tvärt om :P Ska vara dunder för rumpa och lår :))

Nä! Dags att ta tag i dagen innan den försvinner! Har ju ett gäng paket som ska skickas också :)

Ha en fin dag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Jösses vad ambitiöst med din nya träning!! Duktig du är..bara liite avundsjuk, fniss. Min motion numer är någon fjuttig hundpromenad, sedan vandrade mellan sängen o soffan ungefär!
    Hoppas stormen hos er på västkusten bedarrat nu, såg ni hade lite vindstyrka. Som även andra delar av landet fick kämpa med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Annelie - Det är bara två ggr i veckan och väldigt korta pass nu i början. Men eftersom jag är så fruktansvärt otränad räcker det med att jag tittar på ett träningsredskap för att få träningsvärk. Men nu har jag börjat och det känns bra :) Hundpromenader är väl en bra motion! Då måste man gå ut :) Stormen har lagt sig men idag har det börjat blåsa lite igen. Kram

    SvaraRadera
  3. Duktig du är!
    Tack för fint paket! Fick den igår och det var verkligen en fin liten julklapp jag unnat mig själv ;-D
    P.S. Hoppas du får ett litet paket idag ;-D
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Molly-holic - Tack! Är så illa tvungen att komma igång... Vad roligt att du blev nöjd :) Hoppas det kommer idag är så nyfiken! Annars har jag något att se fram emot imorgon :)) Kram!

    SvaraRadera
  5. Träningsvärk är bara skönt, men huvudvärk däremot är en annan femma. Skönt att du blev av med den sistnämnda. Kram

    SvaraRadera
  6. Ibland är det skönt med träningsvärk. Vad duktig du är, skönt att komma igång!

    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Katinka - Ja träningsvärk är helt ok och med kaffe och panodil fick jag ordning på huvudvärken med :) Kram

    Tigern - Ja då vet man att träningen biter! Känns bra! Får bara hoppas att inte febern börjar spöka för mycket med mig. Kramar och fin kväll till dig med!

    SvaraRadera