Powered By Blogger

fredag 4 november 2011

Livet går vidare...

Det är inte mycket till Odd Mollyblogg här nu för tillfället! Har mest handlat om mögelgubbar och mögelgubbar och... .livet... Ja så kan det bli ibland...

Imorgon skall vi i alla fall ses - svägerskan, barnen och kusinerna - känns bra att vi har varandra...
Och
så har jag en primadonna i garderoben som minsann inte låter sig kombineras med vad som helst! Nä då slår hon bakut och ser riktigt ful ut, eller rättare sagt, hon får allt annat att se fult ut, inklusive moi!
 Men
nu har jag hittat en lämplig kandidat tror jag och det är inte den jag trodde det skulle bli... hehe..
Lite hemlig såhär på kvällskvisten tror jag :))
I morgon
ska ni få se vad jag hittat på :)


Den här sötnosen får symbolisera mig, min dag och mina misslyckade Opulentkombosar.

Ha en fin kväll så ses vi i morgon förhoppningsvis om ni vill!

Kramar!


16 kommentarer:

  1. En STOR kram skickar jag till dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Christina - Tack så jättemycket! KRAM!

    SvaraRadera
  3. sicken liten fuling på bilden:):):) En kram från mig och de såååååå fina kläderna har anlänt:):) kram kram kram..

    SvaraRadera
  4. Too di Boo - Haha ja den är så ful så den är söt :)) Härligt att de har kommit :)) Kramisar!

    SvaraRadera
  5. Hoho jisses vilken bild du hittat :) Nyfiken på primadonnakombon ;)
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Rosen - Haha den stackaren kom upp när jag googlade på ful :) Ja du den klänningen går inte av för hackor :)) Kramelikram!

    SvaraRadera
  7. Fulsöt liten kisse :)

    Tycker det är bra att det inte bara är Odd Molly och kläder i bloggarna. Blir mer mänskligt och personligt när man skriver om annat också. För livet är ju trots allt mer än bara kläder :)

    Kramar till dig och hoppas det löser sig med mögel och annat

    Kram
    /Fivvi

    SvaraRadera
  8. Stor varm kram till dig. Hoppas det blir ett bra möte med svägerskan i morgon. Den bilden är något av det mest fulsöta jag sett. Man tycker verkligen synd om den.
    Ska bli spännande att se vad det är för kinkig klänning som gömmer sig i garderoben.
    kram

    SvaraRadera
  9. Den bilden tyckte jag var riktigt läskig. Ser på något sätt mänsklig ut i ansiktet,,hu.
    Har mailat dig men skriver även här, att paketet är öppnat och jag är jätteglad över den kanooooonfina koftan (tröjan eller vad man ska kalla den).....jättetack o kram
    P.s ja du är så hemlighetsfull så jag fattade nästan ingenting först av det du skrev!!:) ser fram emot fortsättningen....

    SvaraRadera
  10. Usch vilken rugguggla till kisse!
    Jag beklagar förlusten av din svärmor. Ha en fin helg nu! Kram

    SvaraRadera
  11. Vivvi - ja eller vad det nu är :) Ibland är det så mycket annat som händer runt om kring en och det speglas i bloggen uppblandat med annat! Uppskattar själv bloggar som är lite varierande! Kram

    Hilde - Tack! Det blir fint att träffas. Ser fram emot det! Ja den poppade upp när jag googlade på ful, stackarn..Kinkig var rätta ordet för den klänningen :) Tack för varma kramen och STOR kram tillbaka!

    Annika - Jo den ser lite ynklig och tilltufsad ut :-0) Jättekul att du är nöjd! Kan tänka mig att du är superfin iden :) Såg mailet i morse men dagen har varit lite mycket därför har jag inte svart än. Ja det var lite kryptiskt :P Det klarnar i morgon hoppas jag Kram!

    SvaraRadera
  12. Linda - Ja det inte ofta man råkar på sitt emotionella jag när man googlar ;) Tack för din omtanke och hoppas din helg blir lugn och skön och med en pigg o frisk liten V. Kramar!

    SvaraRadera
  13. Vilken stackars nakenkatt?
    Hoppas att du får en skön och lugn natt med god sömn. Det hjälper mot mycket. Och Opulenten är obstinat? Hmmmm. vad säger du om gilded cardigan till? Fast den är ju apdyr... hm.......Gorgi Cardigan i dark grey eller old rose? hmmmmmm........eller opulent bluse ovanpå uppknäppt.

    Hmmmmm. Jag återkommer.
    Kramar och ta hand om dig!
    L
    <3<3<3

    SvaraRadera
  14. Lingon - ja den stackarn ser inte så nöjd ut :/
    Inatt kommer jag sova som en stock tror jag är redan på god väg :) Lite godnattblogging först bara :) Opulenten är mycket obstinat och lite fin i kanten,tror jag :-o
    Gilded låter som en hit, den är mjuk också va? Gorgi klämde jag lite på för ett tag sedan, Mmmm fin den med :) Ja det finns ju en opulent blus också, OMG! Ska pröva den jag har hemma och hoppas på lite hiss och diss och ännu mer tips från er :) Kan avslöja att den är i mjukaste velvet :) Massa Kramar och Godnatt <3<3<3

    SvaraRadera
  15. Vilken ful liten kisse - ser lite ut som gollum på nåt vis. Blir spännande att se vad det blir för kombo!

    En styrkekram till dig från Oslo - hoppas det går bra med dig och familjen!

    SvaraRadera
  16. Tigern - Ja det gör han (eller hon) faktiskt! Och klänningen är my precious :)
    Tack så mycket! Det blir bra! Skönt för min svärmor att få somna in hon hade ingen värdigt liv längre.
    Ha det så gott! KRAM!

    SvaraRadera