Powered By Blogger

fredag 11 november 2011

Lotta lotta och dagens

Alla godbitar dyker upp samtidig på Tradera just nu! Så när den här dök upp fanns det ingen tvekan, det var bara och köra! Lotta lotta long coat i almost black stl 2!!!
En trea skulle nog vara det ultimata men kanske går jag ner lite i vikt nu när jag får medicin mot min  låga ämnesomsättning (levaxin).

Tog en himla massa bilder på den och frågar er: Ser den ok ut? Eller ser den för trång ut?
Har själv lite svårt att avgöra detta eftersom jag är så kär i kappan!

Under har jag på mig tre tunna plagg: Avoriaz tunic, Blenda short dress och en underklänning från Cream.
 Skulle nog bli lite trångt med en tjock tröja tror jag!







Här är dagens stass som jag har under.
Heathers merino på benen.


Svårt med svart i mörkret men jag kan bara säga att denna kappa överträffade verkligen mina förväntningar!

Det är bara storleken som jag är lite osäker på.

Ha en härlig fredag 11-11-11

Kramar!

5 kommentarer:

  1. Jag tycker den ser jättefin ut på dig. Svårt att se om storleken tycker jag... Jag drömmer om en i rött såklart!

    Ha en fortsatt fin dag!
    kramar

    SvaraRadera
  2. Lingon - jo det är svårt att se på bilderna! Kommer använda den varma dagar ( som idag ) och byta till en trea om det dyker upp! Eller vem vet, kanske är den precis lagom till våren :) Kramar och ha en superfin dag i buren :))

    SvaraRadera
  3. Längesedan jag skrev, måste byta över till Firefox för det skall fungera här.
    Tycker den ser otroligt snygg ut på dig! Det är väl suveränt bra att ha lite olika storlekar o modeller av ytterplagg i garderoben..(säger hon, jag där garderoben svämmar över av just den varan..) Förstår mer än väl du är glad över denna fina kappa, grattis till ditt köp!
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag tycker att den ser mycket bra ut på dig och visst är det märkligt att alla finingar dyker upp samtidigt och särskilt i tider av köpstopp. Själv härmar jag söta Lingonet och tjoar efter en röd trea, letar men lyckas aldrig finna någon.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  5. Annelie - Jag har firefox kanske är därför? Kul att du är här :) Jag älskar den och hade den på mig när jag gick ut! En trea hade varit det ultimata men det går bra så här med! Känner mig verkligen fin i denna :) Och det kan ju få vara en vår och höstjacka. Kram

    Solid - Tack :) Älskar den :) Ja nu får jag binda fast mig! Inga fler köp före jul! Har aldrig sett den röda, den är säkert fantastiskt snygg! Kram

    SvaraRadera