Powered By Blogger

söndag 6 november 2011

Söndagens moppestass

Idag tog jag mig en moppetur till svägerskan och åt lite lunch! Jättemysigt! Vi tittade på gamla V8 filmer från 70-talet som var överförda till dvd , kul!

The moppestass:

Suiteheart dress som jag lite grand har glömt av vilket är synd på en sådan fining och long socks i dark lilac :)


Ljuslila Chrysalis minigown...


och Tanning long någonting, min nya älskling :).



Primeboots och senare skinnjackan och varmaste sjalen!

Det var perfekt moppeväder idag! Helt otroligt att det är så varmt i november!

Nu ska jag in och kika på Josannes kattauktioner och se hur det går! Passa på och lägg ett bud! Kl. 18.00 stängs auktionerna!

Ha det så gott!
Kramar!

11 kommentarer:

  1. Det där var en jättesnygg mollykombo. Härligt med gamla filmer....nostalgi?

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Lingon - Jag trivdes väldigt bra i den :) Oh ja massa nostalgi fast inte jag själv var i filmerna! Speciellt kul var det att se 70-talskläderna :)) Fick även se lilla svärmor i sin glans dagar :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Oj vad sugen jag blir på den koftan! Skit-läcker är du! Kram

    SvaraRadera
  4. Linda - Tack :) Just nu känns den som mitt bästa köp den här hösten! Den är underbar!! Kram

    SvaraRadera
  5. Så himla snygg du är! Jättefin kombo:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Mmmm moppestassen ser urmysig ut!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du är världens snyggaste moppebrud - helt klart :-) Är jättesugen på koftan, går och gnager lite på den...

    Kram fina!

    SvaraRadera
  8. Rosen - Mmmm det var den också :)) Kram

    Tigern - Tack :D Koftan är underbar! Varm och tunn på samma gång :) Kram

    SvaraRadera
  9. Vad fin du är! Och med det här vädret så gäller det att passa på. Kram

    SvaraRadera
  10. Katinka - Ja det var helt ljuvligt ute igår! Skulle kunna köra hur långt som helst! Tack :) Kram

    SvaraRadera