Powered By Blogger

söndag 27 november 2011

Odd Molly Till Salu!

Nu kommer några riktiga godingar!

Priserna är inklusive vanlig frakt med posten. Önskas REK frakt tillkommer 55:-

Lulu dress i vintage chalk, stl. 2. Otroligt vacker med fantastiskt broderi på ryggen. Denna är endast provad!
1800:-
SÅLD till Annsofie


Vackra pärlbroderier på ärmarna.


Lulu i almost black, stl. 2 med vackert grönt broderi på ryggen. Endast använd en gång!
1600:- ( säljer denna lite billigare då den är använd men fortfarande i toppskick)

Dessa vackra Luluklänningar säljs enbart pga att de är lite för små och jag känner mig inte bekväm med det.


Den vackra gröna broderiet på ryggen.


Underbara Scarf scarf i grey. Denna köpte jag i mycket fint skick på Tradera men fick tag i en Royal strax därefter.  ( det är alltså INTE min kattscarf scarf :)-
800:- 
SÅLD till Tina.


Funderar även på att sälja Fedden knit i almost black då den inte kommit till användning. SÅLD till Jessica.

 Om ni är intresserade skriv en kommentar och maila därefter till marieskoog65@gmail.com

Nu ska jag provsmaka glöggen och äta lite pepparkakor med krämig gorgonzolaost :)
Ha en fin söndagskväll!

Kramar!



8 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Jag vill jätte gärna köpa scarf scarf, :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Åhh usch din fresterska! Men jag har fått för mig att jag vill ha Dish varianten så jag blundar hårt nu. Kram

    SvaraRadera
  3. Katinka - Haha Ja :) Jag sålde min Dish för att jag ville ha Lulun. Nu vill jag ha Dishen igen :)) Snacka om att vara ombytlig! Kram

    SvaraRadera
  4. Dom är ju så fina dom klänningarna!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Linda - Ja de är de verkligen men liite för små tyvärr :( Nu rök kabelnätet mit i morden i Midsomer! Jäkla storm om det nu var den! Kram

    SvaraRadera
  6. Så fina plagg du säljer....om det inte blir något med Fedden så är jag intresserad. :-D
    ha nu en fin dag och hoppas du fick se färdigt på Barnaby?

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Lingon - Ja riktiga godbitar :) Fedden är såld men om det skulle bli någon ändring säger jag till. Neej kanal 8 stendog så nu får jag undra i all evighet vem som var mördaren!! Kramar och fin dag till dig med!

    SvaraRadera