Powered By Blogger

måndag 14 november 2011

Lotta lotta long i almost black St. 3 KÖPES eller SWAP med en 2:a!!!!

Jag älskar min Lotta Lotta long coat men efter att ha använt den två gånger känner jag att jag behöver en TREA! Har en tvåa i superfint skick och SWAPPAR gärna! Den är absolut inte till salu först jag fått tag i en trea! Så snälla Help me!!!

Om det är någon som vill sälja sin trea till mig blir jag överlycklig!
Eller swappa!




Och pssst! Du kan förboka Odd Molly pre-spring 2012 på Country dreams :)

Bla denna fina :)



Ha en fin måndag!

 Massor med förhoppningsfulla kramar!


3 kommentarer:

  1. Å Lottalotta är superfin! Den snygga koftan med, men det är såååå tidigt med våren tycker jag. Är OM lite hysteriska i sina släpp?;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Adela - Ja Lottan är underbar! Håller med dig om att det är hysteriskt att släppa pre-spring kollektonen redan nu. den borde kallas mid-winter istället :) Trots det kunde jag inte avhålla mig från koftan )) Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag har en 3 endast använd ett par ggr. Helt nyskick! Hör av dig om du är intresserad. Alexandra-j@spray.se /Alexandra

    SvaraRadera