Powered By Blogger

söndag 13 november 2011

Söndagens myskläder

Är lite trött på att se mig själv hasa omkring i mina numer ganska urtvättade velourisar så jag körde leggings och tunikavarianten i stället som råkade bli helt omollyfierad!

Ett par gamla leggings med hjärtpatchar, tunika från Culture och en helt ljuvlig långtröja från Rosemunde med så vacker spets både på ärmar och nedtill. Perfekt att ha under toppar och tunikor! Dyr men värd varenda krona och finns i olika färgställningar.


Fina broderier på tunikan.



Så fin spets! Skulle vilja ha en i varje färg :)
 Mjuk o Skön och går ner över rumpan.



Här är goekillarna som har det mysigt och tvättar varandra under hakan :)


Söndagen går i hasens tecken för min del. Tittar lite slött på dammråttorna och tänker att dom tar jag hand om i morgon eller nåt! Jag har ju en ren kyl i alla fall! Man får vara glad för det lilla :)

Ha det så gott!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Snygg omolly :) Var har du hittat just den modellen av Rosemunde - letar å letar........
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hittade den i en "tant"butik på Frölunda torg! Lie utplockat men då hade de grått, svart och ngn beigemelerad. Den beiga har jag även sett inne i stan. Kan kolla om du vill! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack vad gulligt av dig men jag letar ju så klart gammelrosa ;) Nu jäklar måste jag klä på mig och gå ut - är klar hurra men attans trött.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint! Strunt i dammråttorna tycker jag och njut söndag istället. Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Ser jag en sådan hojtar jag till :) Kram

    Katinka - Ja jag struntar i dammråttorna! Skönt att bara vara ibland :) Kram

    SvaraRadera
  6. Du är jättefin i Omolly. Jag hasar också omkring och har endast tämjt en klädhög på en stol...:-D

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Lingon - Det var inte så bara :) Kan vara ett stort projekt! Kram

    SvaraRadera
  8. Snygg omolly på dig i dag. Långtröjan från Rosemunde ser helt underbar ut, fin spets.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hilde - Ja den är ljuvlig :) Kram

    Linda - Tack :) Gillar den så mycket att jag har den i två färger :) Kram

    SvaraRadera