Powered By Blogger

torsdag 24 november 2011

Underbara Odd Mollysar Till Salu!

När jag inte hade möjligheten att hänga framför datorn igår fick jag tid till att sortera ut lite till ur garderoben. Några riktigt fina!
Alla priser är inkl. vanlig frakt med posten. Önskas REK tillkommer 55:-

Underbara Lotta Lotta long coat i stl. 2. I almost black. Den är för liten till mig så jag swappar den gärna till en 3:a eller säljer den för 1800:- I perfekt skick! Ett kap för denna!
Då jag helst vill swappa kommer ett sådant erbjudande gå före en försäljning så länge inte affären är slutförd ( pengarna överförda på mitt konto ).

Framsidan.


Baksidan


Det vackra fodret.


Framsidan öppen.


Wigwam i stl. 2. I en lila nyans. 
750:-
SÅLD!

Heathers merino leggings i lila, stl. 2. använda en gång en kort stund.
700:- SÅLDA!


Calamiti cardigan i stl. 2. Endast provad. Supermjuk med detaljer i silke.
700:-
Reserverad!


Baksidan.


Har fler Mollysar till salu som kommer i ett senare inlägg Bla T-shirts med fräcka tryck på ryggen (stark rosa och vintage military) Linnen, silkeklänningar ( spolier), Sumthing cardigan i guld (lite trasslig) och lite till.

Vid intresse skriv först en kommentar och maila mig efter det så det inte blir några missförstånd :)

Ha en jättebra dag!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Är intresserad av Merino leggingsen, har mailat dig ;-D
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Skit att jag inte kan ha din storlek:( Kram!

    SvaraRadera
  3. Molly-holic - Jag har mailat dig :) Kram

    Linda - Kanske är tur ibland :)) Kram

    SvaraRadera