Powered By Blogger

lördag 12 november 2011

Rosad :) Dagens och Odd Molly Till Salu!

Jag har blivit rosad :) Det var ett tag sedan jag fick rosningen men det var först idag som jag hämtade ut den!
Det är inte en hemlig beundrare utan ett tack för att jag hjälpte en kollega med lite flyttjox!
 En fin gest :)


Min dagens ska jag bespara er för idag var det fulmoppestassen som åkte på! Sonens gamla skidjacka bla.
Istället får ni en bild på dagens nystädade kyl!
Ahh jag är grymt nöjd för att frosta av kyl o frys är det tråkigaste jag vet!  Och att det blev städat nu beror enbart på att jag ska låna ut halva frysen! En bra morot :)


Och så har jag tre helt nya cardigans från Odd Molly till salu!
 Två stycken St Antons knit cardigan! En i almost black och en i powder. Stl. 2. Och en St Moritz cardigan i ljusgrått i stl. 2.
750:- styck inklusive frakt hade jag tänkt mig för dem. Drygt 1200:- kostar de i nypris!
Reserverad till Åsa

Reserverad till Madde
 

Reserverad till Anna H
 

Rena alpsemestern :)

Vid intresse skriv en kommentar och maila mig på marieskoog65gmail.com

Hoppas ni får en härlig lördag!
Kramar!

7 kommentarer:

  1. Hej :) Är sugen på din St Anton knit i powder. Mailar dig :)
    Mvh Madde

    SvaraRadera
  2. Härligt att få staädat i kyl och frys. Jag tycker också att det är riktigt tråkigt, men tyvärr ett måste då och då. Kram

    SvaraRadera
  3. Madde - har svarat på ditt mail :)

    Katinka - ja ett tråkigt måste men väldig härligt när det är gjort! Kram

    SvaraRadera
  4. Frostar av frysen gör min man då och då, jag blundar för eländet;) Och ska du sälja dom fina?! Kram

    SvaraRadera
  5. Linda - Jag blundar så länge det går :) Ja de funkar inte riktigt på mig, blir lite för korta och känner mig inte riktigt bekväm. Jag trodde jag skulle älska dem eftersom jag älskar Avoriaz, därför slog jag till med två färgställningar :/ Nu har ju lite annat hittat hit så något måste lämna! Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, om någon ångrar sig angående St Anton koftorna får du gärna kontakta mig....sur att jag missade tillfället.
    Kram fina!!

    SvaraRadera
  7. Molly-holic - Jag ska tänka på dig i så fall :) Kram

    SvaraRadera