Powered By Blogger

måndag 14 november 2011

Däckad




Var på Freeport idag tillsamman med min dotter! Jättemysigt att ha en dag bara hon och jag :) Men shit vad trött jag blev, helt däckad! Är visserligen inte i högform men ändå!

Men både hon och jag fyndade :)

Jag gick loss i Odd Molly Butiken och hittade något som jag suktat efter!
Här är en sneakpeak :) Två av plaggen hör ihop :)

De skulle förresten få in nytt i slutet av veckan! Höst/vinter 2010.


Dessutom hittade jag ett par träningsbyxor och en yogamatta! De har något som heter Hot yoga på gymet ( yoga i 38°) och där krävs egen matta eftrsom man svettas så mycket.

På fredag har jag min första date med min PT :)))

Nu är det örtte och macka som gäller och min nya bok. Kommer vara offline ikväll men tar en ordentlig bloggenad imorgon.

Ha en fin kväll!
Kram!

5 kommentarer:

  1. Ha en skön kväll...hoppas det är mysigt med te och bok i soffan.
    Här slappas det på hög nivå och kanske man kommer i säng innan nio?

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Å vad spännende med PT'n - lite lyxigt liksom :)
    Du får väl göra som jag - svimma lite i soffan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar Rosens uttryck svimma i soffan. Det har jag gjort med datorn på magen:) Hoppas du piggnar på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ser ut som du har fått tag på fina saker på Freeport! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack allihopa! Jag har slappat på alla möjliga sätt ikväll :) Nu återgår jag till boken och somnar säkert efter en halv sida. Jag piggar på mig! Får bara hålla mig borta från extremshopping ;)) Fina saker blev det Linda! Visar i morgon! Och Rosen visst känns det lyxigt! De hade en kampanj när jag köpte mitt gymkort att man fick fem gånger med en pesonal trainer. Superbra! Kramar alla fina och godnatt o sov så gott!

    SvaraRadera