Powered By Blogger

fredag 4 november 2011

Älskade svärmor


 I morse fick jag reda på att min svärmor gått bort. Hon har varit senildement i flera år och mådde inte bra. I natt somnade hon in... Och även om jag vet att det var bäst för henne och att hon nu äntligen fått frid, känns det jobbigt!

Hon var en underbar person och som en mamma till mig med, lilla Maj. Hittar inte riktigt orden så det får räcka så här.

Får se hu det blir med bloggandet i helgen!

Det kanske känns bra att ägna sig åt lite ytligheter som dagens stass!
Får se...

Ha en fin helg!
Kramar!





6 kommentarer:

  1. Usch så tråkigt!
    Jag skickar en stor kram och vill du vara ytlig eller djup så kommer jag hit och läser och lyssnar.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt! Tur att du har så fina minnen. Där har du henne kvar. Kramar

    SvaraRadera
  3. Lingon - Tack vad gullig du är :) Det känns bättre nu när första chocken lagt sig. Ha det gott!
    Kram

    Naimiez - Tack gulliga! Kram

    Katinka - Ja jag har underbara minnen av henne som finns i mitt hjärta. Hon har det bättre där hon är nu får jag trösta mig med :) Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är ju inte gener som avgör vem som betyder mycket för oss.
    Hon är alldeles säkert med dig ändå på sitt sätt.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Helen - Nä verkligen inte! Tror mer på miljö än arv!
    Ja det tror jag med :) Kram!

    SvaraRadera