Powered By Blogger

torsdag 17 november 2011

En färgglad dagens och något mjukt

Nu har jag ninjat på Tradera igen :) Dän här gången blev det en lila? Wigwam! Vet dock inte om den här färgen kallas lila, fin är den iaf tycker jag :) Att det blir gravidvarning får man på köpet!

Ihop med longsocks i dark lila och filtkoftan i vintage powder känner jag mig som en blomma :)


Bortse gärna från den dumma uppsynen...

  
Min nya orkidé :) 
En buskig variant med ganska stora och många blommor!
Visst är vi lika ;)



Länge har jag suktat efter dessa mjuka men inte fått tummen ur, för att tillfälligt glömma bort och bli påmind igen hos Katinka! Suktandet satte igång igen och när det slutligen kom en - hur sköna de var  rapport - kunde jag inte hejda mig!  Nu ligger de på utlämningsstället och väntar på mig :)) 
Ett plommonlila bäddset från Beach house!

En julklapp till mig själv kan vi kalla det :)

Ha en fin dag!
Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar