Powered By Blogger

tisdag 8 november 2011

Liten Till salu påminnelse!

Vill bara påminna om att jag fortfarande har lite Odd Molly plagg till Salu! Bla denna vackra Rosanellablusen som nu är sänkt till 950:- inkl  vanlig frakt!

Om ni klickar på till salu inläggen till höger på bloggen hittar ni fler godbitar!

Färgen på mina bilder överensstämmer bäst med verkligheten.






Idag hade jag lyckats kravla mig upp ur sängen innan målarna kom :) Och om mögelgubben var en extrem löspelle så är målarna snabbare än blixten! Oturligt nog är det mögelgubben ( som tydligen är snickare ) som ska göra det sista jobbet så det lär nog ta sin lilla tid i alla fall :))

Hoppas ni får en bra dag!
Kram!



6 kommentarer:

  1. Det är så rackigt att jag inte har samma storlek för den där är ju så fin :)

    Hoppas du får den såld i a f

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vivvi - Den är ljuvlig! Men har lyckats samla på mig tre färgställningar och denna har blivit hängande.
    Får hoppas någon slår till för det är ju ett himla bra pris :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att någon slår till nu...!

    Kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Lingon - Hoppas :) Fin dag till dig med! Kramar!

    SvaraRadera
  5. lilla fin..Jag postar tossorna imorgon till dig:)) kram kram ...kram:))

    SvaraRadera
  6. Hej finis :) Tack :) Det kommer bli mysigt att gosa in fötterna i dem :)
    Ha det gott! KRAM!

    SvaraRadera