Powered By Blogger

söndag 20 november 2011

Mmmysigt

Igår riktigt längtade jag efter att krypa ner i min nybäddade säng! Beach house lakanen var precis så mjuka och sköna som jag trodde de skulle vara kan jag meddela nu.

Igår kväll:
Mjuuukt och skönt och inbjudande :)


I morse:
Fötterna tittat tveksamt ut under täcket... näe stannar nog hellre kvar en stund till.
Vill inte lämna...


Plommonfärgat påslakan och vitt underlakan. Min säng är 140 cm bred så jag vågade inte ta underlakan för enkelsäng, vilket jag hade kunnat göra förstår jag nu. Lakanen är väl tilltagna.
Fick med ett örngott ( de andra kommer på måndag ) och att gosa ner huvudet i den mjukheten var fantastico!

Såg på dr Mollys blogg att man får 20% på Nordljus med koden SIDANDSALLY och på designonline.se får man en stickad filt om man köper Beach house för 1000:-
Köper man på sleepo.se som jag gjorde får man ett duntäcke i stället ;) och örngotten glömde de visst :))  Men jag måste säga att de var väldigt bra att ha med att göra trots allt! När de fick veta att det blivit fel skickade de nya lakan express och likadant med örngotten!

Hoppas ni får en härlig söndag!
Kramar



5 kommentarer:

  1. Jag är sååå sugen! Men men - lakan eller Avoriaz :)
    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm så gussigt. Nu när jag ser dina bilder är det snart lunchdags men lakanen gör att jag vill gå upp i sängen igen och lägga mig. Hihi.

    Kramar och ha nu en fin söndag!
    L

    SvaraRadera
  3. Rosen - Haha :)) Svåra val ibland ;) Kram och ha det bäst du med!

    Lingon - Ja det var det :)) Sova lunch kanske :) Kram och finfin söndag på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Ser ju så mysigt ut! Men vilket pris för lakan - jag är för snål när det gäller sånt. Kanske kan önska till jul!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja det var det också :) Svindyra men jag uppskattar verkligen att krypa ner i detta mjuka :) Kram

    SvaraRadera