Powered By Blogger

måndag 28 november 2011

Mina nya dojjor och ett Traderafynd!

Även om ni inte är ett dugg intresserade måste jag visa mina nya gympadojjor eftersom bilden jag tog behagade dyka upp i min inkorg till slut. De är perfekta! Lätta. lite dämpning i hälen och lite snygga också :) Dessutom var det rea på dem och det är ju aldrig fel :))


Och så måste jag visa mina Merino leggings från en tidigare kollektion, utan krusiduller bak på benen. Jättenöjd är jag! Bra att kunna varva med Heathers. Dessa är lite högre i midjan och det gillar jag.



Idag ska jag bara ta det lugnt och fixa lite med både det ena och det andra.
En liten promenix ska jag försöka mig på också. Roligare än så blir det inte idag för min del.

Ha det gott!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Ooooh,var de de 2:or som precis gick på Tradera, missade tiden tyvärr, men grattis till kanon köp!
    /Karma

    SvaraRadera
  2. Vilka fina skor! Och ja, älskade merino leggings av alla sorter. Jag hade de gråa som du har också, men sålde tyvärr dem. På mig satt de inte uppe så jag behöll inte dem. Så fina dock. Kram

    SvaraRadera
  3. Karma - Haha ja det var det nog :) Vilken tur att jag vann dem! Din tur nästa gång :) Kram

    Katinka - Ja de är lite pigga och glada :) Mina Heather kasar ner lite, har inte provat dessa ute än men får hoppas de sitter uppe. Superfina är de :) Kram

    SvaraRadera
  4. Har också dom där leggingsen för sjutton! Tack för påminnelsen;) Kram

    SvaraRadera
  5. Din lyckost som lyckats få tag i de snygga leggingsen:) Fina skor!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Ja dom får du inte glömma! Underbara ju! Kram

    Hilde - Såg att early morning prose har ett par ettor till salu :) Kram

    SvaraRadera