Powered By Blogger

fredag 18 november 2011

Finvelour och följetången fortsätter...

Idag tog jag på mig finvelouren, dvs Velourette hooded tunic när jag bla gjorde mina postärenden. Så nu är lakanen hämtade och duntäcket återlämnat.


Chrysalis under och fina Buddan från Cloud 69.



De ljuvliga lakanen ( som tyvärr bara anas i mörkret ).


Och Grizzly som inspekterar :)


Här kunde det vara end of the sheet story om det inte hade varit så att de glömt lägga i mina örngott ( de plommonfärgade )!

Snacka om att jag kommer älska detta bäddset när alla delar är här! En synnerligen svårflirtad affär!
Men de delar som är här... åhhh så mjuka och lena... Något att se fram emot, att få krypa ner detta mjuka sköna :)

 Nu har fulvelouren åkt på igen så jag kan fortsätta min slowmotionstädning. Blir kanske klart lagom till örngotten är här :)

Härlig fredag allihop!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Det blir verkligen never ending story - hoppas den tar slut snart så du får krypa ner mjukt och gott i sängen

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tigern - Ja men nu har de skickat örngotten med express också :) Kram

    SvaraRadera
  3. Haha... skojar du eller? Helt galet att det kan gå så fel.... Men skönt att du har en del av setet nu i alla fall. Kram

    SvaraRadera
  4. Katinka - Haha nä det är faktiskt sant :)) men nu är de på väg i expressfart :) Kram

    SvaraRadera
  5. Men herregud!Ska det vara så svårt att få det rätt! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Väldigt svårt tydligen :) Ska bli spännande att se vad det är ( eller inte är ) i nästa paket :)) Kram

    SvaraRadera