Powered By Blogger

måndag 28 november 2011

På väg

Nu är jag och mina nya gympadojjor på väg till andra daten med min PT ( hihi låter väl lyxigt ). Hoppas jag kan trampa lite längre än tre minuter på Crosstrainern i dag utan att nästan dö! Säger rätt mycket om mitt allmäntillsånd. Men idag känner jag mig faktiskt lite piggare och jag har fått order av miss PT att köra tio minuter på den där mojängen innan hon ska köra igång med mig. Hjälp idag dör jag nog!


Nu var det meningen att det skulle vara en bild på mina gympaskor men mitt Wi-fi på mobilen har bestämt sig för att lägga av så det blir inget med det :(
Undrar om det är mobilen som är kass eller 3? Datorns internet fungerar men inte mobilens, har 3 på båda. Hmm detta får jag kolla up sen.

Ha en bra dag!
Kramar!



2 kommentarer:

  1. Lingon - Tack! Det gick bra! Lyckades hålla mig på Crosstrainern i hela 10 minuter i dag innan den andra träningen :) Benen darrade rejält. Efteråt belönade jag mig med en krämig latte coh lussebulle :)) Kramar

    SvaraRadera