Powered By Blogger

onsdag 9 november 2011

Snabb dagens

Knäppte av en snabb bild innan målarna kom tillbaka från rasten! Mörk som vanligt men det är inget att göra åt!

Eftersom det är kallt idag blev det ullklänning och sleevewarmers.

Khalo knit i indigo med det fina lila hjärtat på ryggen.


Ska ta på mig mina ljusa Primeboots sedan som lyser upp lite och ytterkläder förstås :)
När målarna är klara här ska jag bege mig till läkaren. Får se vad han säger om skruttiga mig!

Måste ta med den här fruktansvärt mörka bilden men det är på Loui och Grizzly igår kväll när de låg med sina huvuden tätt ihop :)


Äsch den blev ännu mörkare när jag förde över den till bloggen :/ Jaja imagine :)

Ha en fin dag!
Kramar!

3 kommentarer:

  1. Vad sött när de ligger så där mysigt ihop! Och klänningen är underbar. Älskar min. Kram och hoppas du har en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Håller med- klänningen är underbar- passar dig jättebra!
    kram

    SvaraRadera
  3. Katinka - De är så mysiga :) Trivs jättebra i klänningen och den växer för var gång jag använder den. Fick lite goda råd av doktorn :) Kramar och hoppas din dag varit bra!

    Silverlining - Tack :) Älskar färgen! Är ingen blå människa men den här är underbar! Kram

    SvaraRadera