Powered By Blogger

onsdag 2 november 2011

Tjohoo!

Yes! Jag har lyckats med att göra ett reafynd :D Det händer mig väldigt sällan! Det som jag vill ha råkar nästan alltid vara just det som inte är med på rean eller ännu dyrare än ordinarie ( läs Danmark ).

Så idag när jag klurade på vad som skulle passa ihop med denna skönhet som hittat hit....

 Opulent sleeveless dress.


 ....hittade jag den här koftan som har silke nedtill.

 Calamiti cardigan.


Googlade och hittade den till 50% rea på Nelly.com. Tjoohoo!
Hade tänkt att ha den uppknäppt ihop med lite fina halsband.

Vad tror ni om  denna kombo irl?
Hiss eller diss?

Ska visa sedan när den dykt upp!

Ha en skön onsdag!
Kram!


6 kommentarer:

  1. Bra gjort och tror absolut att det blir jättefint. Opulentserien är underbar! Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Tack :) jag hoppas att det blir som jag tror och hoppas det ska bli :) Såg dig i din ljusa Opulent! Du är så vansinnigt fin i den! Kram

    SvaraRadera
  3. Tror det blir en utmärkt kombo!! Grattis till fyndet :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tigern - Tack :) Hoppas, hoppas!! Kram

    SvaraRadera
  5. Odd Me: Kan du inte snälla tipsa om var man kan fynda opulent serien....just den klännningen letar jag också efter.
    Grattis till två fina köp!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Molly-holic - Den var dessvärre inget fynd :P Hittade den hos Lisen.dk men jag ville så gärna ha den så det får svida lite :) Kram

    SvaraRadera