Powered By Blogger

onsdag 2 november 2011

Onsdagens och även jag har fastnat!

Idag har varit en riktigt seg dag för mig. Klockan hann nästan bli fyra innan jag fick samlat ihop mig, ta på mig moppestassen för jag var tvungen att åka och köpa kattsand! Hade det inte varit för det hade jag stannat hemma och sysslat med min senaste hobby:

WORDFEUD



Det är min dotter som lurat in mig i detta och nu LEDER hon! Det går ju INTE an! Som mamma och pedagog ( även om jag är en något rostig sådan just nu ) så är det liiite pinsamt!

Än så länge spelar jag bara emot henne, kan tänka mig att man blir helt lost om man spelar mot många!

Tom i Hemköpskön höll jag på! Och i hissen och hallen....

Ja och här har vi moppestassen:
Gamla vapendragaren Nylon parker har åkt fram :)


Ha en fin kväll!

Kram!

8 kommentarer:

  1. Inte jag inte - jag håller mig till mina Arga fåglar :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Haha jag trodde alla utom jag höll på med detta :)) Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi. Addicted! Själv spelar jag SuperMarioGalaxy2 hihi.

    kramis

    SvaraRadera
  4. Låt mig adda dig på Wordfeud:) så kan vi spela:)
    kram kram:)

    SvaraRadera
  5. Too di Boo - Gärna :) Mailar dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Lingon - Här kommer mina svar visst hullerombuller :P Jag har inte varit intresserad innan av data eller tv-spel men det här har verkligen gjort mig addicted :) Förstår att du har fastnat :)
    Min son håller på och skapar ett spel som ska lanseras vid nyår Bottoms up! Har provspelat det lite och kommer såklart "lansera det här på bloggen också :) Kram

    SvaraRadera
  7. OMG!!!! Har du verkligen sett dem - har suktat i snart 2 år. Om J's är för stora får du mer än gärna bulvana :D
    Kram

    SvaraRadera
  8. Rosen - Det är klart att jag gör :) Säg bara till! Det var någon månad sedan jag såg dem! Kram

    SvaraRadera