Powered By Blogger

lördag 5 november 2011

Kvällens stass

Tack för smakråden i förra inlägget! Såg ut att vara By Timo som blev den stora vinnaren :) Det var ju bra för det var den kombon som jag trivdes bäst i!

Har skjutit upp träffen med svägerskan till i morgon och ska istället gå och äta något med min dotter för att sen gå hem och ta det lugnt igen, en sådan dag idag!
Men jag behöver gå ut och få i mig lite ordentlig mat! Har varit lite dåligt med det den sista tiden. Har ingen matlust och absolut ingen matlagningslust och detta pga antibiotikakuren som gör mig illamående!
Men den verkar göra gott förövrigt! Sakta men säkert tar den kål på bassiluskerna känner jag!

Ett litet reafynd har hittat hit :)

Haystack tunic i grey. Storlek 3 fick jag ha i denna  ( jäser på bra utan mat tydligen ).


Den andra nykomlingen som har hittat hit från fina Odd Molly-holic visar jag en annan gång, bilderna blev inte bra.

Ha en fin kväll!
 Kramar!

11 kommentarer:

  1. Du är sup superfin och jag håller med om att by TiMo koftan är bäst till ljuvliga Opulent. Visst är den serien underbar! Vill också ha den där klänningen !

    Och ut och ät. Usch, antibiotikakurer är inget vidare. Jag har också en i antågande, men skjuter upp den hela tiden. Inget brådskande, men något min läkare vill att jag ska ta för några magbaciller. Usch... Kram

    SvaraRadera
  2. Superfin var det. Jädra Iphone! Kram

    SvaraRadera
  3. Katinka - Tack :) Koftan är så skön också och det är ju ingen nackdel :) Opulentserien är makalöst vacker! Materialet och mönstret, ljuvligt!
    Ja usch för antibiotika! Är inne på min andra kur nu, den första räckte inte och då tar magen stryk. Lika bra att du tar den där kuren så du har det gjort! Men helst vill man slippa! Kram

    SvaraRadera
  4. ...haha det kan bli väldigt konstigt ibland med Iphonen :))

    SvaraRadera
  5. Å reaklick är kul - snyggt! Jag klickade ju hem min vita lite tidigare - saknade helt is i magen haha.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Rosen - Ja kul kul :) helst som jag rukar sakna is i magen :)) Kram

    SvaraRadera
  7. Fin du är! Jag hade tyvärr ingen crysalis till dig men om jag ser en så hojtar jag högt.
    <3

    kramar

    SvaraRadera
  8. Det var ett fint rea-fynd! Har suktat lite men blir tveksam om jag kan få på mig en alls om du behöver en 3:a.....Kram

    SvaraRadera
  9. Lingon - Tack! Jag har fått tag i en i powder :) Nu är det bara dark powder kvar :) Kram <3

    Linda - Ja jag har kikat på den ett tag :) Jag kunde ha en tvåa men den stramade och jag är allergisk mot det just nu! Dessutom är jag ganska bredaxlad och drar ibland större stl av den anledningen. Kram

    SvaraRadera
  10. Väldigt fin kombo, jag har också en strlk större i haystack
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Silverlining - Vad skönt! Då är det kan inte jag som jäser ohejdat då ;) Skämt åsido, Odd Mollys storlekar är verkligen konstiga! Kram

    SvaraRadera