Powered By Blogger

måndag 7 november 2011

Nästan repris på söndagens stass

Men inte riktigt :) Håller ju på att utforska lite billigare alternativ som jag kan blanda upp Mollysarna med. Och Culture gör mycket fina grejer!

Bla har jag hittat den här tunikan/klänningen som heter Caroll dress. Den fanns på Essere design men jag har sett den hos Sid and Sally också. Dessa finns i lite olika färgställningar.

Tillbehören är samma som igår med den skillnaden att jag har bytt ut den lila Chrysalisen mot en svart.
Fin dimlila färg som även passar till underklänningen jag köpt från Cream tidigare.


Fina broderier.


Matchar rosetten lite :)


Tanning long knit och resten av moppemunderingen åkte på sedan med!

Lika härligt att vara ute och åka idag! Solen tittade fram också :)

Hoppas ni har haft en fin dag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Sol???? Fasen vad fuskigt ;) Vi har dimgrått. Jag har också spanat in en Cultureklänning men hittar den inte i S/XS :(
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Rosen - Lite glimtar av solen iaf :) Aha vad nyfiken jag blir :) Minzo har Culture också kom jag på! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jättefint. Älskar den där dimlila färgen. Super

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Snygga du! Det är jättekul att köpa lite annat än bara OM tycker jag:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har spanat in den fina tunikan på en butik här i Linde:) Kram!

    SvaraRadera
  6. Vivvi - Tack! Det är en underbar färg! Kram

    Hilde - Ja det är jättesnyggt att blanda andra märken med Odd Molly och även köra helt utan ibland! Även om det är svårt med tanke på hur Mollydelen växer ( iaf hos mig):) Kram

    Linda - De är jättefina och lättanvända! Du får visa om det blir något köp! Kram

    SvaraRadera