Powered By Blogger

torsdag 17 november 2011

Jäkla skit!!!


Glad i hågen sprang jag ner till utlämningsstället för att hämta mina mjuka Beach house lakan! Kommer dit och får en JÄTTEkartong! Vilket jag tyckte var lite konstigt för ett påslakan och ett par örngott! Kommer hem öppnar kartongen och där ligger ett DUNTÄCKE till en helt annan person!! Duntäcket kostar förövrigt 5400:- ! Har ringt sleepo.se nu och dom ska kolla upp detta och ringa tillbaka!
Aaaarrrgghh!!! Frustrerande! Jag som hade tänkt tvätta och tumla och bädda ner mig i detta mjuka :( Tvätta får jag göra ändå men nu blir det bara tråkigt!

Hur som helst innebär detta att jag får släpa tillbaka den otympliga kartongen till utlämningsstället igen och givetvis är det postombudet som ligger längst bort!

Nu är jag sur!!


Och hon som skulle ha duntäcket, har hon fått mina lakan?
Antagligen en till som är sur!

Hoppas ni har en bra dag!

Kram!

12 kommentarer:

  1. Åhh, fy sjutton vad tråkigt! Man blir ju helt vansinnig i en sådan situation minst sagt. Se till att få någon kompensation för det. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja sånt här blir jag superstressad av! Dessutom ringer de inte tillbaka så nu är jag ännu surare!! Jag har ju ett svindyrt duntäcke i pant om dom strular...vad jag nu ska med det till i min varma lägenhet. Äsch det löser sig nog! Kram

    SvaraRadera
  3. Fy fan vad trist! Eftersom jag redan är sur så kan jag sura lite extra för dig också. Hoppas de löswr sig och det snabbt! Kram!

    SvaraRadera
  4. Josanne - Ja vi kan sura ihop i cyberspace :) Men dom vill nog gärna ha tillbaka det otroligt dyra duntäcket så det dimper nog ner lite lakan här snart ( om de inte tagit slut :-o ) Kram!

    SvaraRadera
  5. Eländigt! Vad arg jag skulle bli. Det har hänt mig också nån gång och visst blir man irriterad. Hoppas du får bra kompensation.

    Tack för tipset angående Feliway till katten. Ska genast provas...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Vivvi - Mina lakan är på väg nu men de sa inget om någon kompensation. Hoppas det hjälper! Jag hade det hemma en period när katterna inte kom överens och det funkade jättebra! Det ska även vara bra för katter som inte går på lådan. Det är ganska dyrt men det kan det vara värt! Kram

    SvaraRadera
  7. Fy vad trist! Vilket antiklimax!!! Ser fram emot rapport och recension när den rätta paketen kommer! Kramar

    SvaraRadera
  8. Mummel. En försmådd sängdröm då. En uppskjuten lakansnjutning. Det borde vara straff på det eller hur? :-D
    Hoppas det kommer rätt sak på rätt plats och det snart.
    Många kramar till dig,
    <3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  9. Dr Molly . Har jag tur är de här i morgon! Troligast är nog att de kommer på måndag och då ska de tvättas,tumlas och testas! Lovar att återkomma med rapport och recension :) Kram

    Lingon - Ja försmådda sängdrömmar är inte att leka med ;)) Men lugnet är återställt och lakanen är på väg hit och snart är 5400:-duntäcket på väg till sin rätta ägare :) Slutet gott!! Kramelikramkraam <3<3<3

    SvaraRadera
  10. Tror du kommer att sova riktigt gott snart gums:)))kram kram fina:)

    SvaraRadera
  11. Vad surt! Men tänk på kraken som inte fick sitt täcke! Kram

    SvaraRadera
  12. Too di Boo - Ja inatt kommer jag sova som en prinsessa :) Lakanen är här :D Kram

    Linda - Ja vilket nerköp för den stackarn! Köpt ett svindyrt täcke och får ett par lakan! Men sleepo.se har säkert skickat ett nytt i expressfart till henne med :) Täcket jag fick åker tillbaka idag! Kram

    SvaraRadera