Powered By Blogger

fredag 25 november 2011

Môl & Mys

Japp ikväll blir det godismôlning, tvgluttning och allmänt mys som gäller! Och imorgon är jag borta hela dagen och kvällen så jag passar på att önska trevlig helg!


Och så måste jag visa mitt nya lyktfynd som jag sprang på idag! Lite rostig och nött. Får mig att tänka på en dykarklocka av någon anledning... Den har små fötter också men det syns inte på bilden.


Det är så typiskt mig att snöa in på saker. Jag kan liksom inte nöja mig med en lykta, eller ett buddahalsband eller vad som helst som jag fått på hjärnan. Lite jobbig är jag :))

Ha en fin kväll!!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Vilken underbar lykta! Den ser så mysig ut och det syns att det är fredag hos dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Katinka - Ja jag föll som en fura för den! Har hittat en drömbutik om man gillar lyktor och liknande, Stajl på Linnégatan, du kanske vet vilken det är? Kram

    SvaraRadera
  3. bara njut och glufsa i dig godis:)) Jag mailar dig om en stund:)) kram kram T...

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är roligt att snöa in på saker. Visst kan jag överdriva i bland, men ändå.
    Hoppas blir så fin en begravning kan bli.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Snygg! hahaha jag gör lika dant - en räcker liksom inte. det svåra är väl att veta när man ska ge sig :o)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har tittat på dom där fina lyktorna jag med! Och vad gott med smågodis:) Kram

    SvaraRadera
  7. Ser ungefär ut som min fredagskväll - smågodis, ljuslyktor och TV :-) Ha en härlig helg!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Too di Boo - Ja det var gott! Är fortfarande mätt :)) Då hörs vi :) Kramar

    Hilde - Ja det är rätt kul att ha sina hobbies :)) Det blir nog fint. Vi ska äta ihop bara de allra närmaste efteråt på Bjertorps slott, svärmors älsklingställe som hon alltid talade om. Kram

    Rosen - O hjälp det är jättesvårt! Men bara en till..;))

    Linda - Jag hamnade i en paradisaffär igår om man gillar lyktor och andra nötta saker. Jag ville ha den o den o den...phu! Gick ut med en. Är stolt över mig själv :)) Smågodis är bara för gott :) Kram

    Tigern - Det låter mysigt :) Skönt att softa så ibland med godis och lyktsken :) En härlig helg till dig med! Kram

    SvaraRadera