Powered By Blogger

måndag 21 november 2011

Nymph

Igår fick jag lust att prova min Nymph dress som anlände för ett tag sedan, ordentligt med skor och allt. Klänningen är verkligen ljuvlig! Detta är en storlek 2. Vet inte om det betyder att den är normal i storlek eller rymlig för jag blir inte klok på Odd Mollys storlekssystem.

Ja det var en grådag så bliderna blir därefter..





Här har jag Dolce skirt i svart under. Bilderna ovan är utan.


Skorna är från Fly London.



Äntligen har jag hittat ett par skor som både är snygga ( tycker jag ) och supersköna på samma gång! Mjukaste lite blankt skinn och gummi som gör att man studsar fram!

Har pysslat med pappersarbete hela dagen... tråkigt men nödvändigt. Svisch så försvann den dagen...
 Ska göra mig i ordning och ta mig ut lite, behöver luft känner jag!

Idag fick jag förresten ett konstigt sms från posten, att ett paket från mig själv till mig själv finns att hämta ut på postombudet i Åsa??!! Det är inte örngotten för de finns hos mitt postombud nu. Hade iof varit en komisk fortsättning på lakanaffären :)) Men undrar vad det kan vara? Får kolla upp det, SEN inte nu, är trött på postrelaterat strul!

Ha en fin dag!
Kramar!

18 kommentarer:

  1. Den är ljuvlig i rött och kanske även detta års finaste julklänning :-) Skorna ser supersköna ut!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. "visslar" helt förtjusande vacker är du fin:)) Jag söker den blå i stl 2..Någon som vet?
    krameli:)

    SvaraRadera
  3. Linaplina - ja den är makalöst vacker! Och den blir perfekt på julafton :) Skorna är supersköna, det är bara att inse att jag inte fixar högklackat längre så det här är ett tant bekväm alternativ :) Kram

    SvaraRadera
  4. DU är bara såååå fin i denna! Den perfekta julklänningen. Det ser ut som att min får stanna ett tag till så jag får väl ha den som en favorit till julafton ;-D
    KRAM!!

    SvaraRadera
  5. Too di Boo - Tack :D Den är så härligt vippigt ljuvlig :) Ska hjälpa dig att hålla utkik! Kramelikram!

    SvaraRadera
  6. Molly holic - Ja jag älskar den! Det kanske var meningen att du skulle ha den på julafton :) Vi kan tindra på varsitt håll i våra vackra klänningar :) Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefin är den. Jag har den i blått och tycker att den är så vacker. Vet inte vad det är dock för den känns så kort och konstig på mig. Fin på dig dock! Och usch för ditt poststrul. Kram

    SvaraRadera
  8. Katinka - Den är ett mästerverk! Lite kort är den framtill tycker jag så jag kände mig mer bekväm med underkjolen till! Nä inget mer poststrul nu! Kram

    SvaraRadera
  9. Naimiez - Yes :) Är så nöjd! Kram

    SvaraRadera
  10. Hurra - grattis den är ju underbar :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Rosen - Ja det är det är den :D Kram

    SvaraRadera
  12. Åh vad fint! Skulle kunna tänka mig en i varje färg! Kram

    SvaraRadera
  13. Den klänningen är en dröm! Sååå fin du var i den, nu har du julaftonsklänningen klar!=) Hoppas den flyttar in hos mig med en dag;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  14. Och du är ljuvlig i den!! Jag har den utan ärmar - den har funkat ypperligt som julklänning ett par år nu :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  15. Linda - Hihi! Jag med :) Kram

    Adela - Ja den är en riktig dröm! Vem vet plötsligt händer det :) Kram

    Tigern - Tack :) Den röda strapen är också så vacker! Har den i lite lilac.Den känns lite mer somrig i färgerna. Kram

    SvaraRadera
  16. Oh vad fin du är i den! Den hittade till rätt ägare ser jag :) Supertack för snabba leveransen av koftan, den kom igår och jag är så nöjd! Den ska invigas här någon dag nu :)
    kram

    SvaraRadera
  17. Madde - Tack själv! Är så nöjd men klänningen :) Kram

    SvaraRadera