Powered By Blogger

söndag 20 november 2011

Söndagslunk

Efter en lugn och skön morgon tog jag en lång promenad in till stan. Gick runt på smågatorna, in i lite affärer, tog en fika och sedan hem igen. Nu är benen så där härlig tung"gådda" :)

Dagens promenadstass blev en totally Molly.
Avoriaz tunic, Blenda short dress, Chrysalis, Heather merino leggings och Twiddle hood jacket.

 
På fötterna Primeboots, väska Campomaggio och min favoritsjal som jag ej vet märket på! Nu fick jag nog med allt :)


Ska fortsätta dagen i lugnets tecken och lägga mig och läsa lite. Min dotter kommer hit idag så  det blir lite familjemiddag i all enkelhet.

Ha det gott!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Så avundsjuk på dig som kan ha primeboots de är så snygga! de höga blir så höga på mig:( . Avoriaz är också väldigt fin!!! snyggt allt:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken skön promenadoutfit!
    Jag har precis dragit på mig en Blenda i vint brown och sitter och myser lite..
    Ha en fin middag i kväll,
    kramar

    SvaraRadera
  3. Silverlining - Jag trodde inte att jag kunde det heller! Har alltid tyckt att jag har korta ben så jag blev väldigt glatt överraskad när det funkade :) Älskar dem! Avoriazen älskar jag den med :) Kram

    Lingon - Ja den här hösten har verkligen varit perfekt för Twiddeln! Förra året blev det kallt så fort så jag hann knappt använda den. Blendan är så mysig :) Ha det så gott! Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är! Har också bara promenerat runt idag och det var verkligen välbehövligt. Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  5. Katinka - Tack :) ja det var riktigt skönt promenadväder idag. Ha en fin kväll du med! Kram

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt det var med Blenda under Avoriaz:) Tack för tipset. Ska du sälja din gråa scarf som det stod på FB?
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Tack :) Ja jag fick tag i en grå precis innan jag fick syn på Scarf scarfen i royal. Behöver inte två! Har dessutom en grå fast sliten sen innan. Är du intresserad? har inte tänkt ut något pris än men vad vill du ge i så fall? Kram

    SvaraRadera
  8. Tack! Väldigt skön också :) Kram

    SvaraRadera