Powered By Blogger

söndag 30 oktober 2011

Odd Molly och By timo Till Salu! Del 2.

Här kommer några fler fina plagg till salu! Idag blir det produktbilder för det hade blivit för mörkt när jag skulle fota, Kläderna är i nyskick, endast använda någon gång eller enbart provade!
Vanlig frakt ingår i priset!

Rosanella blouse i vintage rose, stl 2.
NU 750:- Använd en gång!
SÅLD!


Full bloomers, multi, stl. 1.
400:- Använda ett fåtal gånger!



Detta var allt för denna gången! Det kommer ett Till Salu del 3 om ett tag.

Vid intresse skriv en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com

Vill också påminna om att det finns flera fina Mollysar kvar i mitt förra till salu inlägg ( NU TILL SÄNKTA PRISER!! ) som du kommer till genom att klicka på bilden till höger på bloggen!

 Ha en fin kväll!



KRAMAR!

7 kommentarer:

  1. Mycket finingar....jag är lite sugen på det sista linnet men jag håller mig....en stund...:-D

    kramar och hoppas din helg var fin!

    SvaraRadera
  2. Lingon - Ja det är fint :) Helgen har varit mysig hoppas din varit det med, trots nyckelfadäsen :)) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hej hej. Jo , jag vill jättegärna köpa Sundance cardigan military. Tycker du att den är en normal tvåa , eller lite trång?? mailar dig. kram

    SvaraRadera
  4. Den sitter lite tight över bysten med det finns en tryckknapp så det inte glipar. Fin passform tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ha då har jag tur för just bysten är inte spec stora...

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Många fina plagg! Jag är intresserad av Figure skirt i beige om den finns kvar.

    kakan_johansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Odd Oldies and New Mollys - Hej! Den finns kvar :) Maila mig så får du mina bankuppgifter om du vill ha den! marieskoog65@gmail.com
    Kram!

    SvaraRadera