Powered By Blogger

lördag 8 oktober 2011

Sköna byxor från European culture

Var inte alls på provhumör idag men eftersom jag gick förbi Charlotte på min promenad knallade jag in och kikade!

Och det var ju bra för där hängde dom! Byxorna!! Lite baggy med twist i form av långa muddar nedtill. Supersköna med stora härliga fickor! Det fanns två par i hela butiken; dessa och ett par svarta, båda i min storlek! (stl. 29 små i storlek) Så det var nog meningen att jag skulle ha dem :)
Funkar bra att ha i de höga Primebootsen också :)

Här provar jag dem bara lite snabbt med en slarvigt uppdragen Blenda.




 Gick förbi en sväng på Indiska också och där hittade jag en fin kudde att pimpa min lilla fåtölj med!


Söt :)


Nu ska jag bara städa så att resten blir fint också men det gör jag i morgon, tror jag :))

Om en stund ska jag och barnen + sonens flickvän gå ut och äta middag på Gyllene Prag, ett tjeckiskt ställe som serverar väldigt god panerad ost! Billigt och gott :)

Ha en fin lördagskväll!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Fin grejor, både byxor och kudde. Ha en härlig kväll med familjen.
    <3<3<3
    kramar

    SvaraRadera
  2. Snygga brallor! Hoppas maten smakar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Byxorna var ju ascoola. Me like a lot :)

    Söt kudde också...
    Hoppas ni hade super på restaurangen

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Lingon - Ja det är kul när man bara springer rakt på det man vill ha :) Vi hade jättemysigt och åt gott! Massa kramar tillbaka <3<3<3

    Hilde - Tack :) Maten makade ljuvligt efter flera dagar utan matlust! Kramar

    Vivvi - Ja dom kommer bli välanvända :) Men behöver ett par i jeans/tjockare tyg också! Ska kolla upp G-stsr. Kramar

    SvaraRadera