Powered By Blogger

lördag 22 oktober 2011

Ohmbahhh :)


 Idag vaknade jag med helt fria näsborrar :D
Fantastiskt! Från att (senast igår) ha varit igenproppad av onämnbart äckelpäckel som tagit flera timmar att bli befriad ifrån om man säger så, till detta friluftsintaget är minst sagt befriande!

Ibland lönar det sig att ta hand om sig! Tillbringade största delen av dagen igår i sängen, läste, surfade, drack örtte, varm choklad, sniffade och inhalerade cortison och drack Bisolvon som förövrigt var apäckligt men som verkar gjort susen!

Nu känner jag mig lätt som en fågel :)


Under mitt horisontella läge igår gjorde jag en mental garderobsrensning! Väldigt bra om man inte orkar dra ut alltiop :) Så under helgen kommer det ett Till salu inlägg med flera fina Mollysar!

Håll utkik!

Lite senare idag ska jag visa min vintermundering som heter duga! med den finns det inte en chans att jag kommer frysa :)

Jag har som sagt sålt hela fem kappor/jackor i höst och in har Mrs Melton och dunjackan som jag ska visa sen kommit!

Med tanke på det känns det som om dom var gratis  ( med lite positiv fantasi :))

Ha det gott!

Kramar!




4 kommentarer:

  1. Hihi, häromkvällen insåg jag att min kära dotter inte visste vem Linus på linjen var! Vilken tur att youtube finns så att hon numera är fullt informerad! (Detta efter att vi sett Knut på linjen med After Shave och galenskaparna)

    Låter verkligen som du kommer vara varm i vinter!!!! Och jag vaknade med en täppt näsborre idag! Är inte sånt irriterande så säg??!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nena - Ja linus på linjen är kult :) Måste man föra vidare :)) Galenskaparnas Knut är helt underbar också! Jättejobbigt med nästäppa med allt var det innebär :( Hoppas du kryar på dig fort! Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad skönt att du mår bra nu! och jag har fortfarande Bisolvånlåten ringande i huvudet hehe
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rosen - Ja det är fantastiskt! Är inte helt ok än med det är skönt att slippa megaslem och nästäppa :)
    Stackars dig! Jag har nog förträngt den eller överfört den på dig :P Förlåt!! Kram

    SvaraRadera