Powered By Blogger

söndag 30 oktober 2011

Födelsedagsfirande!

Igår firade vi min dotter som fyllde hela 22 år :) Fast egentligen fyllde hon i måndags! En av anledningarna till att jag varit frånvarande här och där!

Glömde eller hade rättare sagt fullt upp med att serva gästerna så det blev inga bilder förutom denna som födelsedagsbarnet själv tog!


Det blev en specialare till henne för jag fick reda på i sista minuten att hon inte gillade nötmaräng!
Denna gillade hon däremot :)

Har följt "Madickendebatten" och kommenterat hos några men tycker det är så sanslöst löjligt alltihop ( och då menar jag INTE era inlägg ) så jag släpper det nu!  Har överhuvud aldrig känt mig som ett barn i mina kläder!

Ha en fin dag allihop!

Kramar!

4 kommentarer:

  1. Tittar bara förbi och säger hej :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Hej :) Det värmer :) Ska rycka upp mig och ta en liten bloggenad om en stund! Kramar

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till dottern!
    Kram

    SvaraRadera