Powered By Blogger

måndag 10 oktober 2011

Titta vad som hittat hit :)

Som jag har trånat efter dessa! Har försökt vinna dem två gånger utan att lyckas men tredje gången gillt lyckades det!

Lätt som en plätt! Jag frågade helt enkelt de gulliga tjejerna på Minzo om de hade några och de hade de, Jippie :D

Dom ska få hänga på min väska! :)



Lyckades faktisk genomföra en liten lunchdate med fina Naimiez trots noll sömn inatt och dessutom tog jag en riktig långpromenad, inkl fika :) Halvvägs hem fick min fot nog, fick någon konstig strålvärk som kom och gick så jag kunde knappt gå!! Dags för rollatorn eller!?

Inne på Minzo dregglade jag över nya velourer och A-one silk och givetvis glömde jag fota! Men håll i hatten!! Inga av dessa följde med hem :) 

( Däremot åkte det ner en Blenda på hemvägen :)) 
Mina Blendor och Love love tanks används dagligen just nu, så ljuvligt mjuka och sköna!

Ha det gott!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Grattis till fina boxisarna! De är ju så söta....
    Kul att du träffade Naimiez..:-D
    Blenda är en favorit, ska bli spännande att se om jag kan slita ut mina..jag tror det kommer att gå bra.
    kramar och hoppas du får sova gott i natt!!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Lingon - ja så glad jag blev :D Jag tror att det kommer gå alldeles utmärkt! Tänk vi har lite mer höst, heeela vinter och en lång vår :) Ja sen är det snart höst igen men först en underbar sommar! Blenorna måste ju vila lite också ;) Tack det hoppas jag med! Sov gott du med och dröm söta drömmar! Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Handskarna är så fina! Blenda är för go, funderar på om jag inte behöver en till;) Kram

    SvaraRadera
  4. Linda - Ja jag gick helt igång på dem! Ville verkligen ha dem :) Har fyra Blendor två korta och två långa! Makalöst sköna är de och perfekta att ha under alla koftorna :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag behöver helt klart en Blenda till, frågan är bara vilken färg, men jag tror på Sienna:) Vad snälla de är på Minzo som gav dig handskarna, du förtjänar de:)Håller tummen för att du får sova i natt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hilde - Siennan är superfin! Jag köpte en svart till av den korta varianten, den passar i min garderob :) Ja de är för goa på Minzo som hjälper en Mollytok i nöd :)) Jag har sovit gott i natt :) Kram

    SvaraRadera