Powered By Blogger

söndag 16 oktober 2011

Tillfälligt avbrott!

Idag har jag ägnat mig av storhandling, moppetur och inköp av denna bok!


Har läst hans tidigare böcker och gillat dem. Denna utspelar dessutom på västkusten och huvudpersonen är förskollärare precis som jag :) även om jag själv räknar mig mest som fritidspedagog.

Så idag ska jag bädda ner mig i sängen och grotta in mig i den här boken, endast med avbrott för middag! Vilket innebär att jag blir lite osynlig i Mollywood!

Men jag är tillbaka imorgon ( kanske redan ikväll om boken är dålig :)) för jag gillar er alot ni goa Mollytjejer! Speciellt en som räddade mig från att göra ett stort misstag igår:) Tack Josanne!

Ha en fin kväll allihop!
Kramar!






6 kommentarer:

  1. Hehe jag tror jag kan lista ut vad misstaget var :) Om du kommer på den idén igen får du gärna maila mig först! Krya på dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte en susning om vad det misstaget är.....Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  3. Rosen och Linda - Guldsjalen var det ja, ska gen den en chans till :)) Bra Rosen då vet jag :) Japp då ska jag dyka ner i boken igen då! Man fastnar redan på första sidan :) Ha en fin kväll på er! Kramar

    SvaraRadera
  4. :)) Då ska den boken hit också!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Rosen - Du kan ta mun när jag läst klar den! Godnatt! Kram

    SvaraRadera