Powered By Blogger

fredag 28 oktober 2011

By timo och jag

Som tur är har jag aldrig påstått att jag INTE är lättpåverkad även om jag trodde det själv en stund! För vad har hittat hit ( för ett bra tag sedan, har sugit på den :)) om inte en By timo!

Med spets och allt! Denna kan möjligtvis i framtiden kvala in som the - hur tänkte jag då? - dress :)
Mycket möjligt! Men nu har jag fått för mig att den är underbar! Silke och ullblandning, bara en sån sak gör ju att en mjuka-material-nörd som jag faller!




Nu står jag nästan i fönstret för att det ska bli lite ljus i bilderna! Funkar sådär :/

Och mögelgubben?
Jo vid tio-snåret hörde jag honom tjattra med grannen under mig väldigt tydlig genom vattenrören som är bara i hallen nu! Världens bästa burktelefon :)

Min hall just nu.
Så jag stod och lurpassade på honom när han kom ut! Och ropade så fort han stack ut huvudet - Hallå skulle inte du vara hos mig nu!
In kom han med sin mögelapparat och den knastrade hej vilt fortfarande så nu är det torsdag kl 9.00 som gäller!
 Fortsättning följer....

Ha det gott!
Kramar!


9 kommentarer:

  1. DU ÄR BARA SÅ FIN I DEN KLÄNNING! Har ju samma och jag älskar den. Varm, mjuk och otroligt klassisk. Mera stilren än Odd Mollys vackra klänningar och det kan ju behövas ibland fast med det lilla extra när man vänder ryggen till ;-D
    Ha en fin helg!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fin! Den är en drömklänning och hade jag varit lite slankar på mittpartiet så hade den bott här... och några kusiner till den också..:-D

    Hoppas det blir klart snart. Det är ju så drygt att vänta med ett hål i väggen.

    Kramis och må gott idag!

    SvaraRadera
  3. Ja, den är ljuvlig! Tror inte du kommer ångra dig. Själv åkte jag dit på den korta varianten, med knyt i midjan! Visst är materialet ljuvligt skönt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Molly-holic - Tack så mycket :) Ja den är ljuvlig att ha på sig! Kul att blanda upp Odd Mollysarna lite :) Ha en fin helg du med! Kram

    Lingon - Ja den är otroligt fin :) Det bästa av allt är att den trollar bort diverse "ojämnheter" på kroppen :)) Den är A-linje formad :)
    Just nu är jag mer trött på mögelgubben än hålet i väggen! Men skönt att bli av med möglet!
    Ha det gott och kramis tillbaka!

    Nena - Materialet är underbart! Idag var första gången jag använde den och det kändes riktigt bra! Så förhoppningsvis ångrar jag mig inte :) Koftorna är så fina :) Var ute efter den långa koftan först men så blev det den här! Kram

    SvaraRadera
  5. Snygga du i snyggaste klänningen. Den sitter verkligen som ett smäck på dig, den måste du bara behålla.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch äckliga mögel! tror jag köpte torgvantarna på Lindex i vintras.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hilde - Tack :) Den är så otroligt skön och jag känner mig väldigt fin i den :) Kram

    Rosen - Ja fy för mögel! Får ta mig en titt där! Skulle vilja ha ett par mjuka osticksiga innetorgvantar :) Kram

    SvaraRadera
  8. jättefin på dig!gillar verkligen ti mo, just denna satt inte så bra på mig men på dig var den som sagt ursnygg på!
    kram!

    SvaraRadera
  9. Silverlining - Tack :) Den är verkligen superskön! Koftorna är fina också! Kram

    SvaraRadera