Powered By Blogger

lördag 15 oktober 2011

Ut och fingå med mrs Melton

Japp hon är här mrs Melton jacket :) Har sålt fem kappor/jackor och in har det kommit två nya och jag är supernöjd!! Den andra visar jag en annan gång :)

Idag bestämde jag mig för att ta på mig några riktigt fina Mollysar ( kanske mina finaste ) för att risigheten inuti skulle suddas ut lite! Ibland funkar det :)

Ska ut och plåga foten/knät med en promenix och en fika på något soligt ställe! Det är livskvalié det!
Och kanske foten är på bra humör så det blir  en njutbar promenad också!

Här har vi finstassen! Massa bilder blev det :)


Mrs Melton jacket med de underbara fickorna stl. 3


Vackert hålmönster nedtill.


Tog på mig tri knit scarf i old rose för den är så vacker!



Fina bakdelen ;))


Under kappan har jag Coolwool dress, en av mina absolut vackraste klänningar.


Så fint fall på den!


Under har jag RAF i dark lila som lyser igenom fint.


Och under det har jag lovelove tank som har lite ull i sig och ett par svarta leggings i merinoull som jag köpte på Island.
Nu kommer jag vara lagom varm för lördagspromenixen :)

Just det! Mina Primeboots matchar fickorna hihi! Det är nästan på gränsen till för bra :))

Ha en härlig lördag allihop!
Kramar!


7 kommentarer:

  1. Hoppas ursnygga stassen funkar! Jag gör också så ibland :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Jo men det funkar lite mentalt iaf :) Det var härligt att komma ut! Tog en fika och köpte lita fina blommor :) Hrmm och lite annat :)) fy på mig! Kram

    SvaraRadera
  3. Riktig snygg stass måste jag säga. Den låter varm och go.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja mjuk ull i olika lager är perfekt i kylan :) Kände mig jättefin idag :) Kram

    SvaraRadera
  5. Attans så fin du är i dag! Jackan är ljuvlig! Kram

    SvaraRadera
  6. Linda - Tack :) Ja den är verkligen underbar! Nu ligger jag hemma med den inte lika fina mysstassen :)) Kram

    SvaraRadera
  7. Åh så fin du är och den mrs melton är min absoluta favvis och ligger i min önskelista, men har dock kommit på att den nog inte kommer att användas av mig knappt eftersom här nästan alltid regnar. Fast idag hade det funkat i och för sig. Kram

    SvaraRadera