Powered By Blogger

fredag 7 oktober 2011

Fina Fedden

Nu är den här! Lite senare än jag tänkt mig men bättre sent än aldrig!

Tycker den är helt underbar och garntrådarna matchar mina nya Primeboots :) bara en sån sak :))

Tydligen var det en riktig Feddendag idag för både fina Tigern och Fina Molly holic hade på sig sina idag! Kanske är det någon mer?

Här är min Feddenkombo:

Fedden, Blenda och Levis jeggings.



En liten skymt av det fina hjärtat!


Eftersom det började ösregna när jag skulle ge mig iväg blev det gummistövlar istället för Primebootsen och Twiddeln åkte på med!

Idag har jag bokat skidsemester! En långweekend med en kompis och min son o hennes dotter, ska bli så mysigt! Älskar att åka skidor även om jag gör det hellre än väl :)) Månadsskiftet januari/februari bär det iväg!

Hoppas ni har en fin dag!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. Sp snygg på dig! Lite irriterad över att jag såg ut som en kloss iden ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Tack :) Hoppas du är bättre i armen! Kram

    SvaraRadera
  3. Så snyggt på dig. Fedden är så snygg, men jag klarar inte av stickset. När jag provade den i Göteborg fanns bara den vita och det var svart jag ville ha.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja den mörka tycker jag bäst om! Prövade med den vintervita men den funkade inte på mig. Förr var jag jättekänslig mot sticksiga kläder men det har gått bort! Kram

    SvaraRadera