Powered By Blogger

måndag 31 oktober 2011

Dagens matchystass!

Idag ska jag iväg och äta lunch med goa Naimiez :) Hon jobbar här i mina trakter :)

Försökte hitta en dagens som funkar både under moppeturen och inomhus bland folk! Inte det lättaste!

Så här blev det i alla fall!


Lager på lager varianten! Får hoppas att jag inte svettas ihjäl på caféet :)
 Ska bylta på mig jacka och varmaste sjalen också!

Vill också påminna och Josannes auktion för hemlösa katter som du hittar
HÄR!

Och mitt eget Till Salu inlägg som du hittar
HÄR!

Det finns även kvar flera fina Mollysar till nedsatt pris som du kommer till om du klickar på bilden till höger på bloggen!

 Ha det gott!
Kramar!



3 kommentarer:

  1. Du är då alltid fint stassad:) kram å ha en trevlig dejt:)

    SvaraRadera
  2. Precis...du är alltid så fin. Ha en fin moppetur..
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Too di Boo - Tack :) Du med :) Det var mysigt! Sushi blev det! Kram

    Lingon - Tack och tack detsamma :) Idag var det ganska varmt så det var en rätt skön moppetur! Förutom på slutet för då regnade det..:/ Kram

    SvaraRadera