Powered By Blogger

tisdag 18 oktober 2011

Môldag

Vilket innebär att jag bänkat mig inne i sängen med en skål godis och min bok :) Mögelgubben har rivit ner halva hallväggen så jag tänkte fixa i ordning lägenheten i sakta mak mellan sidvändandet och godis môlandet!

En gång i månaden inträffar detta hysteriska sug efter Eldorados geléhallon. En påse röda och en påse svarta sen är det bara att sätta igång :D


Har lyckats förstöra sonens matta idag :/ Vi har en mattvättstuga på gården så jag slängde i mattan där! Ut kom något väldigt trådigt :-0 Får klippa bort dem och låtsas som ingenting :))

Nä, det är nog bäst att jag ligger kvar här och môlar!

Ha det så gott o hej på en stund!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Du proppar väl in röda o svarta samtdigt hoppas jag - om inte testa ;)Röda båtar+vaniljtoppar =Kalas
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Absolut :)) Din variant låter helt tokigt gott :D Det måste jag testa! Kram o hoppas det gick bra idag!

    SvaraRadera
  3. Finns det svarta gelehallon?! Intressant:) Och jag säger som Rosen, blanda! Kram

    SvaraRadera
  4. Linda - Japp tyvärr har de blandat i lite andra svarta godisar :( Det är supergott att blanda dem :) och nu har jag ätit upp allihop! Kram

    SvaraRadera
  5. Gelehallon...mums!
    Hoppas det går bra med bygget idag.

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Lingon - Gottigott :) Ja nu är väggen nerriven och så ska det torka till på måndag sen blir det nog bra! Kramar

    SvaraRadera