Powered By Blogger

lördag 8 oktober 2011

Avoriaz är här! Och en efterlysning!!

Det här nog den kofta jag väntat mest ivrigt på även om jag kanske tjatat mest om Fedden ( som också är underbar ) Avoriaz känns väldigt användbar då den är i bomull och viscose vilket gör att man kan ha den året om :) Himla bra!

Dagens svarta promenixstass! Har kommit in i en svart period igen!

Avoriaz knit tunic, Blenda short dress, Levis jeggings (som  vanligt) och Primebootsen.



Jag fick faktiskt 20% rabatt på koftan! Köpte den på Minzo och de visste att jag egentligen skulle vara med på träffen men inte kunde ( inte varför ). Otroligt gulligt av dem tycker jag!

Ska ta på mig en gosig sjal och Twiddeln sedan är jag fit for fight!

Och en liten efterlysning!

Jag saknar ett par lite baggy SVARTA jeans/byxor i min garderob. Är det någon som vet var jag kan få tag i ett par sådana?
Tips mottages tacksamt!

Ha en fin lördag allihop!
Kramar!



11 kommentarer:

  1. Visst är koftan underbar? Du är himla snygg i din.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar kofta och så snyggt med Blenda. Jag har inte sett koftan live än men hoppas på snart.
    Kramar och sov så gott!

    SvaraRadera
  3. SuperFin! Fanns den i blå också?? Mr ni bättre nu? Kram!!!

    SvaraRadera
  4. Koftan är såååå fin. Vill också ha :)

    G-star brukar ha snygga baggy-byxor. Vet inte om de har några just nu men googla så kanske du hittar. jag har ett par som är liksom lite "wrap" framtill. Hur coolt som helst...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Hilde - Den överträffade förväntningarna! Tom ännu snyggare irl :) Kram

    Lingon - Tack :) Då har du något att se fram emot! Jag har sovit som en stock!! Kramar

    Naimiez - Ja det gick som tur över ganska fort! Igår var första dagen jag åt ordentligt! Även om jag var ok kom inte matlusten tillbaka förrän igår! Kolla Odd mollys online boutique där kan man se vilka färger som finns. Kram

    Vivvvi - Ja den är ljuvlig :) Får kolla in G-star! Hittade byxor men de var tunna, skulle viljs ha ett par lite tjockare också! Kram

    SvaraRadera
  6. Bra att ni är bättre. Fanns den på minzo i blått =) Kram!

    SvaraRadera
  7. Och vilken storlek har du? Kram!!!

    SvaraRadera
  8. Naimiez - Jag har stl 2 och den är normal till lite rymlig tycker jag! Kram

    SvaraRadera
  9. Naimiez - Hej igen :) såg inte din fråga! Vet inte om den fanns i andra färger på Minzo! Dom hade lagt undan en svart till mig så jag kollade inte! Lycka till men sökandet :) Kram

    SvaraRadera
  10. Ska dit imorgon =) lunchdate? Kram!

    SvaraRadera
  11. Naimiez - Ja vad mysigt :) Skickar mitt mobiltel på mailen så kan vi bestämma tid! Min dotter kommer lägga beslag på datorn i kväll, hennes strular :(
    Kram så länge!

    SvaraRadera