Powered By Blogger

tisdag 11 oktober 2011

F-kassan del 2, fotkrångel, dagens och min nya buddy :)

Nu har f-kassan tänkt färdigt och utbetalat min "lön"! Himla tur att jag har en bostadsrätt som jag kunde lägga om lånen på ett fördelaktigt sätt! Vad skulle man gjort annars!?

Skönt i alla fall att vara i fas igen!

Och foten... Fattar inte vad som hänt med den? Jag har inte gått snett eller stukat den utan helt plötsligt fick jag bara skitont i den (innanför fotknölen) och kunde inte ens stödja på den! sedan blir det bättre och så håller det på... Vad kan det vara?

Dagens idag! 
St Moritz cardigan, svarta lite baggy jeans från J4 och Blenda tunic.

Jag har stl 2 på koftan som är normal i storlek.



Fint mönster i lila toner :)


En avtagbar fjäder ingick till byxorna :)


Min medicinbuddha från Cloud 69 inköpt hos Nordljus.
Får se om min min fot och min hälsa blir bättre nu ;)
 

Nu ska jag försöka mig på en promenix trots foten så jag ska försöka klura ut vad jag ska ha på fötterna!

Sedan blir det visit hos tandläkaren, har inte varit där på två år så jag är lite nojjig :-O

Men denna hemska upplevelse ska belönas med en god vän och god mat och en STOR öl på en engelsk pub :)  Fish and chips ska det bli tillsammans med en god lager!

Ha en fin dag allihop!

Kramar!

6 kommentarer:

  1. Den koftan var verkligen en otippad skönhet. Sticks den mycket jämfört med ponchon?
    Kram

    SvaraRadera
  2. .. och vad skönt att det äntligen ordnade sig med F-kassan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde - Om man är känslig så sticks den lite. Ponchon har man ju över något. Jag som inte är känslig tycker den är underbar och tunn! den var helt otippad för mig med men irl föll jag som en fura :) Ja det är sköt att det löst sig! Kram

    SvaraRadera
  4. Fish and chips och bärs lät ju inte helt fel! Koftan är så fin, har suktat lite.....Kram!

    SvaraRadera
  5. Hoppas kvällen var jättefin och du hade det roligt!
    Koftan är jättefin....
    kramar i massor!
    L

    SvaraRadera
  6. Linda - Det var gott :) Koftan hoppade på mig i affären så den fick åka med hem ;) Kram

    Lingon - Det var jättemysigt :) Satt och pratade om den stundande skidresan och andra drömresor :)) Ständigt detta ressug! Lite skidstuk över koftan så det passar ju bra :) Kram

    SvaraRadera