Powered By Blogger

onsdag 12 oktober 2011

Odd Molly Till Salu!

Dags att rensa lite igen! Mycket nytt som har en förmåga att hitta hit därför måste det skapas lite space i garderoben!

Några riktiga godbitar denna gång!

Merino dress från förra året i toppskick! Stl 2 i grått. Denna köpte jag  av fina danska Anette men modellen funkar inte riktigt på mig. Supermjuk och sticks inte alls!

1600:- inkl vanlig frakt! SÅLD!


Vackert virkad över bysten.


Nätstickade/virkade ärmar med fransar nedtill.


 Även fransar nedtill på klänningen.


Baksidan.

Ljuvlig virkad/stickad långkofta i bomull i ljuslila stl. 2. Använd några gånger och i jättefint skick!
1500:- inkl. vanlig frakt.


Vackert mönster.


Fina fickor med fransar .


Baksidan.

Ny 327:a från höstens kollektion i färgen dark brown som går åt det plommonlila hållet. Broderierna är i military. Stl. 2

500:- inkl vanlig frakt. Reserverad!


Vackert mönster i tyget och liten smock på ryggen för fin passform


Shivers blouse i härlig silke i färgen indigo med guldbroderier på baksidan.
700:- inkl frakt.


Till sist mästerverket från sommarens kollektion! Den otroligt vackra och svindyra siden klänningen Patchwork emb.... ( kommer inte riktigt ihåg namnet)
Bilderna gör inte klänningen rättvisa men den sitter som en dröm! Stl 2.
2000:- inkl vanlig frakt. SÅLD!


Vackra pärlor och silvertrådar bla.


Underbara färger.


Jag har tagit bort den nedre spetsen då jag tyckte den blev mycket finare så här och inte så lång. Därav det låga priset!


Vid intresse så skriv en kommentar och maila mig på marieskoog65@gmail.com


Ha en fin dag!
Kramar!

6 kommentarer:

  1. Daaa, vad synd att vi inte har samma storlek. Har Merino sweater på mig idag och satt och funderade att jag verkligen vill ha klänningen. För är den lika mjuk och go som koftan skulle jag bo i den :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hej
    Skulle vilja köpa Merino dress!

    //Anna

    SvaraRadera
  3. Vivvi - Ja de är verkligen babymjuka :) Kram

    Anna - Jag svarade dig via mailen men vet inte om det blev rätt! Om du inte fått det så maila mig på marieskoog65@gmail.com Jag har reserverat den till dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag mailar angående den fina fest klänningen
    Patchwork emb... kram kram:)

    SvaraRadera
  5. Too di loo - Mar mailat dig :) Kramar

    SvaraRadera
  6. too di loo - lite trött nu :) Har mejlat dig ska det va! Kram o God natt!

    SvaraRadera