Powered By Blogger

måndag 10 oktober 2011

Kombotest på morgonkvisten

I natt har jag nästan inte sovit alls! Med tre personer i min lilla lya med olika dygnsrytm blir det lite tufft på den fronten ibland :/  Slumrade till lite lagom till att G-P dunsade in vid fyrasnåret och försökte sedan pressa mig till att sova vilket resulterade i spränghuvudvärk!

Men några panodil och ett par baljor kaffe senare har huvudvärken gett med sig lite och jag kom på den strålande idén att jag skulle testa en (för mig) ny kombo!

Avoriaz tunic, Love love tank, söta jeanskjolen (glömt vad den heter), Heathers merino leggings, mina älskade Primeboots och Clinch scarf som jag fyndade på Countrydreams ( 20% rabatt).






Trivdes i denna kombo och sjalen är störtmysig! Att den har lila trådar i tofsarna gör inte saken sämre :) Supersnabbt levererat av Countrydream :)

Ja dessa stövlar! De känns som om de tillhör min kropp nu! Har aldrig trivts så bra in några skodon någonsin!

Nu hoppas jag att huvudvärken håller sig borta och att inte trötthetssläggan drämmer till mig så jag kan gå på en liten lunchdate! Hoppas, hoppas...

Utanför ylar höstvindarna och jag tycker faktiskt det är lite mysigt :)

Ha en fin dag!

Kramar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar