Powered By Blogger

torsdag 6 oktober 2011

Dagens has

Japp då var det dags för årets magtjotafräs :(( Dottern är värst drabbad än så länge! Själv mår jag sådär kymigt och sonen ligger nedbäddad han med!

Får hoppas att det inte blir värre än så här! Magsjuka är det värsta jag vet!!

Tur att man har så många mjuka goa Mollysar att gosa in sig i :)

Blenda ( eller är det Glenda? ) tunic och velourbyxor som jag inte vet vad de heter. Fruktansvärd färgmatchning, jag vet men den passar mig bra idag eller rättare sagt I don´t care!


Om inte saker och ting blir värre ska jag åtminstone se till att få tvättat.
Sen är det örtte skorpor och bok som gäller!

Hoppas ni får en fin dag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Isch - stackare. Håller med om att magsjuka är det värsta som finns! Jag gråter när jag ligger över toan för att jag tycker att det är så äckligt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rosen - Ja usch det är vidrigt! Än så länge har jag inte hamnat där så förhoppningsvis får jag bara en släng! Kram

    SvaraRadera
  3. Usch då - det är så himla otrevligt! Hoppas det går snabbt över. Snygg är du i all eländighet i alla fall :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tigern - Det håller sig ganska lugnt..Mår illa och det kör i magen, har varit med om värre! Min dotter mår bättre nu också så hoppas det är över till imorgon! Kram

    SvaraRadera
  5. Naimiez - Tack :) Vi är bättre nu allihop! Kram

    SvaraRadera