Powered By Blogger

onsdag 5 oktober 2011

Att köpa o sälja o köpa och dagens

Det är så himla bra, speciellt när man "håller på" med Mollysar :) Jag har sålt av mina gamla velourisar som knappt var använda och in har det kommit två nya som redan är använda mycket! De förra som också var fina, kändes mest som hemmamys kläder medan de nya velourette hooded tunics känns lika mycket som ett "ute"plagg! Jag är verkligen nöjd med mitt velourbyte :)
Dessutom känns det mer ekonomiskt att göra så här, lite i alla fall :))

Likaså med Primebootsen! Sålde mina låga i linen som inte användes pga fel färg på mig. In kommer ett par nya i ponyfärg! Jag påstår inte att det är gratis på något vis men billigare och bättre!

Dagens idag är min lila Velourette hooded tunic, RAF i dark lilac, Heathers merino leggings i grått, primebootsen och Twiddeln ( som jag inte behövde ha på mig )



Idag tog jag en lång promenad i Slottsskogen där det var otroligt vackert och frodigt nu och Linné och som avslutades med en fika (utomhus) med dottern som tog en paus i pluggandet, så mysigt!

Nu är det dags för det gamla vanliga plocket och komma på någon middagsmat! Kanske ska pröva på Tigerns lata lax :)

Hoppas ni har en fin dag!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Sååå fin du är..Jag har också Prime boots, och de är mina absolut bästa stövlar, jag spray impregnerade mina, funkar jättebra !!
    Kraaam Anette
    P.s Mina boots är mörkbruna..

    SvaraRadera
  2. Anette - Tack :) Och tack för tipset! Ljusa skor är en ny värld för mig :) Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det himlans bra att kunda sälja av Mollysar. Jag har snabbräknat lite, och det stämmer nog med min genomsnittliga månadsförsäljning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Ja det är superbra! Bra för shoppingsamvetet också ;) tror det stämmer för mig med! Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt med långpromenad....:-D
    Primebootsen är så tåliga tycker jag, men jag har ändå impregnerat med spray för säkerhets skull.

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Tack för ett underbart paket som kom idag:):) Underbar kofta:) stoooor kram och promenera på, det är så vackert nu i början med alla rödaktiga löv:) kram kram..

    SvaraRadera
  7. Här har varit soligt och fint men blåst som sjutton. Typiskt höstväder! Fin dagens i vanlig ordning! Kram

    SvaraRadera
  8. Lingon - Ja det var riktigt skönt och tur att jag gjorde det för idag ösregnar det! Tack för tipset! har varit inne kollat ditt inlägg som Molly holic länkade till :) Kramar

    Too di loo - Oj kom det inte först igår!? Vad bra att du gillade den :) Det är så ljuvligt ute med alla färger och dofter :) Stooor kram tillbaka!

    Linda - Det blåste ganska rejält här med men vinden var varm och inne i slottsskogen var det lugnt :) Tack tack :) Kram

    SvaraRadera