Powered By Blogger

torsdag 20 oktober 2011

Tillbaka till ytan

Anledningen till min frånvaro här är återigen bacilluskattack! Nu har rösten åtminstone slutat låta som häxan som levde på whiskey och cigaretter :)

Några sådana här gröna läbbiga saker finns dock kvar i systemet :(


Sedan vet jag inte hur mycket möglet inverkar men jag blev riktigt däckad efter mögelgubben rivit ur väggen!
Därför gjorde jag igår trots att jag var dålig, en totalsanering så gott det gick, sen däckade jag igen men då var det rent åtminstone!
Och det verkat ha gjort susen för jag är mycket piggare och mindre slemmig idag :)

Så nu slår jag till med en dagens (utan strumpor o skor)!


Velourette hooded tunic, Chrysalis minigown, det mjuka goa lovelove tank linnet och Merino leggings.
Mjukt och skönt!

Kanske att jag släpar mig ner till favvofiket för en riktig god latte! Har blivit van vid en daglig sådan under mina promenixer!

Idag regnar det inte heller! Jippie!!

Jo just det! Måste visa världens übergulligaste nyckelring som kom med i paketet från Milk and Honeys webbutik :))




Ha en fin dag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!

    Lunch inåts på Sjömagasinet! MUMS! Hade gkömt att en kund kom idag =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh mamma Mia vad gott! Dit går jag gärna och äter lunch någon dag :)) Jag var i väg och tog en kopp kaffe :) det var skönt att komma ut lite! Nu hoppas jag det här går över utan att det blir följdsjukdomar! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du mår bättre och känner dig lite piggare. Snygg stass!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hilde - Tack :) ja det är skönt! Hoppas det håller i sig! Kram

    SvaraRadera
  5. Mer bassilusker?! Din stackare! Möglet kan säkert påverka det hela......Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Linda - Ja dom har tydligen hittat bästa platsen att bo på :( Får hoppas det blir bättre nu när möglet är borta! Kram

    SvaraRadera